Reisblog Björn Verhoeff

Tickets geboekt!

Hallo allemaal,

Ik wilde jullie even updaten over onze vakantie van 2011, we hebben gisteren onze tickets geboekt en betaald, dus nu is het helemaal definitief!

We gaan naar de States!!! We gaan zoals jullie hierboven misschien al wel gelezen hebben, samen met onze beste vrienden Arne & Nicole!

Hieronder vindt je ons vluchtschema:

30-05-2011

Amsterdam - Londen Heathrow (vertrek: 11:45, aankomst: 12:00)

Londen Heathrow - Las Vegas (vertrek: 16:10, aankomst: 18:50)

04-06-2011

Las Vegas - JFK (New York) (vertrek: 08:00, aankomst: 16:05)

13-06-2011

Newark (New York) - Londen Heathrow (vertrek: 22:55, aankomst: 11:15 volgende dag)

14-06-2011

Londen Heathrow - Amsterdam (vertrek: 13:10, aankomst: 15:30)

Dit zijn al onze vluchten, zoals jullie kunnen zien verblijven we dus eerst 5 nachten in Las Vegas, hier hebben wij ook al een voor boeking gedaan voor het Circus Circus Hotel, en daarna gaan we nog 9 nachten naar New York, hier konden we nog niet voor boeken, maar we willen graag boeken voor het Carter Hotel, de links naar de sites van deze hotels vinden jullie aan de rechterkant van de website!

Zodra er nieuws is horen jullie het wel weer!!!

Groetjes,

Arne, Nicole, Anneke & Björn (AnNnAnB)

Alex

Hey,

op het moment zit ik in Canada, over een paar uur ga ik richting boord, en dan weer 5 weken varen. Als het goed is ga ik ook nog wel naar de USA, eens kijken hoe dat eruit ziet.

Laterss Alex

Pap en Mams Zeitsen

Wat een mooie plannen. We hopen van harte dat het een onvergetelijke vakantie gaat worden
Het duurt nog even (heeft mams er al bijna 1 jaar vut opzitten) maar het is een prachtig vooruitzicht!!