Reisblog Björn Verhoeff

De laatste werkdag

Ja mensen, jullie lezen het goed. Dit is mijn laatste werkdag in Suriname. Bizar hoe snel de tijd is gegaan, maar wat een mooie tijd heb ik hier gehad en heb ik nog steeds.

Dinsdag vertrek ik weer naar Nederland en ben die week nog vrij, beetje bijkomen en weer in het NL ritme komen. Excuses dat er niet zoveel verslagen meer zijn geweest, maar ik ben hier vooral druk met werk geweest en heb uiteraard veel leuke dingen gedaan, maar het tikken van een verslag heb ik even gelaten voor wat het was...

Op Facebook is genoeg te vinden van mijn activiteiten hier in Suriname en ook daar kan je foto's en video's vinden van deze reis! Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties, is toch leuk om te lezen!

Voor de vliegtuig fanaten en volgers (al is mijn vlucht vooral in de nacht...)

Vluchtnummer: KL0714
Datum: 19-03-2019
Vertrektijd: 19:30 (lokale tijd, 23:30 NL tijd)
Aankomsttijd: 08:20 (20-03-2019)
Vliegtuigtype: Boeing 747-400

Reacties

Reacties

Veerle

Wat gaat de tijd hard....nu heb ik een vriend erbij wanneer ik op vakantie kom naar NL. Fijne reis terug en tot ziens. ✌

hannie van der klift

je moet maar zo denken je bent weer een geweldige ervaring rijker je heb een mooie tijd daar doorgebracht nog een fijn weekend daar geniet ervan groetjes van mij

Toos

We gaan je volgen en we staan woensdag op Schiphol.

Lucas

Ga nog even goed van het weekend genieten en een we zien je woensdag op Schiphol.

Helga

Geniet nog even van het weekend en het mooie weer want hier is het toch heel anders.
En alvast een goede reis naar huis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!