Reisblog Björn Verhoeff

We zijn ingecheckt!

Hallo allemaal,

Vandaag konden we een stoel uitkiezen en inchecken...

Dit hebben we dus gedaan en onze vluchtgegevens zijn daarbij ook meteen bekend!

Voor diegene die hetinteressantvind hierbij de gegevens:

Heenvlucht:

Terugvlucht:

30 juni 2010

Vluchtnummer: OR362

Vertrektijd: 17:15

Aankomsttijd: 09:00 (01 juli 2010)

Beide vluchten worden uitgevoerd door een Boeing 767-300 ER van ArkeFly, dit voor de spotters onder ons

Wink

nicole

we zien elkaar de 20 ste

Lucas en Toos

We volgen jullie op afstand

Peter en Ans

Hallo Bjorn en Anneke, heb mijn hot-mail toegevoegd, kunnen we jullie in onze vakantie volgen hele fijne vakantie en we volgen jullie

Lucas en Toos

Zo het schiet nu op nog 2 nachtjes slapen, wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe.

Lucas en Toos

Als ik dit schrijf zitten jullie nog ergens in de lucht, Ingmar heeft jullie vliegtuig gefilmd en het geluid via de telefoon oms live laten meegenieten. Zo jullie zijn onderweg, nu eerst beessies voeren de was van de lijn en de wasmand leeg. Alles is gestreken en de was draait. En jullie zijn nog lang onderweg. Ik hoor van jullie

Tillie en Frans

wat fijn dat het goed gaat met jullie wij wachten nu nog op de foto die jullie gaan sturen heel veel groeten van pa en ma .wij horen en zien het wel.

Lucas en Toos

Het was heel leuk dat we jullie hebben gesproken op msn dat deed je moeder veel goed.De dieren zijn al aan ons gewend,nou veel plezier daar tot horens.

Groetjes Lucas en Toos

Lucas en Toos

Lekker zo'n frikandel op de antillen.
Veel plezier bij het zwemmen met dolfijnen geniet ervan, veel plezier we spreken elkaar snel.
Dikke kus en knuf uut eeeee

Lucas en Toos

O.ja gaan jullie nog kijken bij de nederlandse bakker of zijn jullie daar al geweest?