Reisblog Björn Verhoeff

Aangekomen in New York!

Hallo allemaal,

Hier is mijn eerste berichtje vanuit New York!

Mijn reis is eigenlijk prima verlopen, mooie maatschappij Jet Airways, en prima op tijd... Met een shuttle naar Manhattan gegaan, maar weet niet of ik dit nogmaals zou boeken... Je deelt natuurlijk dat busje, wat resulteert in een rondrit op Manhattan... Waar je binnen 20 minuten met de taxi er geweest zou zijn, duurde het nu ruim een uur met alle tussenstops.

Mijn hotel is overgins prima, YMCA West Side ligt strak tegen Central Park... Ik wilde er net nog even uit, maar het regent op dit moment enorm hier en daarbij onweert het ook heftig. Ik heb drankje en snackje gehaald en kijk nog even lekker tv, maar dan ga ik er lekker op tijd in.

Morgen om 12:00 mag ik namelijk de nieuwe WTC toren (One World Trade) op, het observatiedek is pas van 28 mei dit jaar open, dus ik ben één van de eerste!!!

De weersverwachting is helaas wel minder, maar ja dat is het nadeel van kaartjes op datum en tijd...

Ik ga mijn foto's dit keer plaatsen op mijn Facebook plaatsen, maar heb je geen Facebook is dit geen probleem! Je kan via deze link mijn album bekijken.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.880086122039871.1073741854.100001154746321&type=1&l=1a6dd54f1f

Groeten vanuit een heel nat New York! (Reageren is leuk!

Laughing
)

Reacties

Reacties

Martine

Hier ook slecht weer dan liever daar met slecht weer haha! Wat zal dat gaaf zijn morgen bij de One World Trade Center! Zie foto's wel tegemoet! :D

Lisanne

Heel veel plezier!!!

Ingmar

genieten breur !!

Familie Hendriks

Geniet maar van al het moois om je heen. Heel veel plezier!!!! En hopelijk wordt het weer ook nog een beetje beter.
Groetjes Enrico, Chantal, jordy, isa.

Arne, Nicole en Thijmen

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Hier in Hallschlag schijnt al de zon!!????

Toos

Goedemorgen (middag) fijn om gisteren even met je te kletsen in je Arena waar ik was voor de Toppers, en daarna op het parkeerdek en toen ik midden in de nacht thuis kwam.
Ga er van genieten er voor zo meteen of als je dit leest ben je misschien al geweest maak mooie plaatjes voor ons thuis blijvers.
Regen of niet dit pakt niemand je af.

Lucas

Hallo Bjorn geniet straks van het uit zicht in die mooie nieuwe toren.

groetjes Lucas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!