Reisblog Björn Verhoeff

Prima reis!

Hallo allemaal,

Hier het eerste berichtje vanuit Las Vegas! We hebben een prima reis gehad, alles op tijd en bagage netjes op zijn plek aangekomen, wederom prima service bij United!

Voor het eerst is mijn bagage dan ook echt gecheckt "achter de schermen", fijn dat ik speciale sloten dan niet voor niets heb gekocht! ;)

Aangekomen op het vliegveld, taxi geregeld... Een dikke vette zwarte limo uiteraard, en als extra'tje kregen we een rondje over the Strip! Erg vet wederom!!! Daarna ingechekt in het hotel en we hebben een hele mooi grote kamer. Willen we onze telefoons opladen, blijkt dat ik geen geaarde stekker had voor het stekkerblok... Dus even een mesje gescoord en vakkundig de stekker tot "geaarde" stekker gesneden! :)

Ook even gegeten in ons hotel, was prima! We kenden het restaurant ook wel goed, iets met een gele M?!?!?! Daarna rondje gedaan in ons hotel, kort want we zijn kapot! Het was een lange reis, maar dat hebben we er graag voor over! Morgen gaat het beginnen, voor nu lekker slapen!

Foto's zijn te vinden op: https://plus.google.com/photos/113804139107047580736/albums/6020950308868501473

Groetjes vanuit een warm (ca. 38 graden) Las Vegas!!!