Reisblog Björn Verhoeff

Dag 11: Central Park en Times Square

Hallo allemaal, Vandaag zijn we naar Central Park geweest, dit hadden we nog niet gedaan deze vakantie, lekker gelopen en mooie foto's gemaakt. We hebben ongeveer 2 uur rond gelopen in Central Park, en we hebben daarna besloten om onze vakantie af te sluiten op Times Square... Eerst lekker gezeten op Times Square, nog wat foto's geschoten en daarna zijn we gaan eten bij het Hard Rock Café, Chicken Tenders, NY Strip Steak en een Haagen Dazz Milkshake stonden op het menu! Heerlijke afsluiter!!! Nu terug in het hotel, nog even lekker sitcoms kijken, ik heb al ingecheckt voor de vlucht van morgen, en zo lekker slapen. Morgen op tijd op, laatste dingen inpakken, even de koffers wegen en nog een ontbijtje nemen. Dan op naar het vliegveld en het vliegtuig pakken terug naar Nederland. Voor diegene die het gemist heeft, onze vluchtgegevens: Vluchtnummer: NW 0792 Vertrek: 16:20 (lokale tijd) 22:20 (NL tijd) Aankomst: 06:00 vrijdag 12 juni... We hebben een hele gave vakantie gehad, alles is tot nu toe goed gegaan en we gaan er vanuit dat we weer veilig aankomen in NL!!! Allemaal bedankt voor jullie mooie reacties! Was er leuk om te lezen!!! Wij hopen dat jullie ook veel plezier gehad hebben in onze verhalen!!! Allemaal tot snel en kom snel eens langs om alle foto's en film te bekijken!!! Groeten!!! BnA Foto's van vandaag: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Pa en Ma Verhoeff

Goedemorgen 5.55 vergissing klok verkeerd, dus erg vroeg op, gauw gekeken op hyves maar helaas jullie zijn in diepe rust?????
Jullie foto's waren weer prachtig en wij zien bijna geen verschil in de muppets. Wij wensen jullie een hele goede vlucht toe, we zijn op tijd want Ingmar moet om 4.00 werken we komen gelijk door.

Dikke kussen en tot moggel (KPNER naast me)
doeiiiiiiii!

Tillie

Hallo jullie twee de fotos zijn weer prachtig .Wij wensen jullie een goede vlucht toe ,en tot gauw vele groetjes en een dikke kus . Frans en Tillie

ronald en carolien

wat hebben jullie veel gezien deze vakantie en wij natuurlijk ook door jullie foto,s. maar ja aan alle vakanties komt een eind wij wensen jullie een goede vlucht en misschien tot zaterdag.

groetjes ronald en carolien

Arne

He Vrienden,

Die muppet is echt goed gelukt zeg, nou zag ik het pas. Jammer dat de vakantie voor jullie er weer bijna op zit, dat gevoel is niet het leukst wat er is. Maar NYC loopt niet weg, en ik denk dat jullie daar nog wel een keer naar terug gaan. Met landen hoef je straks niet naar ons te zoeken, wij staan er namelijk niet. Werk en Ramms+ein staan in de weg, ook belangrijk. Wij (ik, Nicole en mijn pa en ma) wensen jullie een hele goede terugvlucht, geniet nog even van de New Yorkers en we zien jullie van het weekend.

Groeten de hele familie.

Ps. je heb toch wel die toeter van die brandweerwagen geschroefd??