Reisblog Björn Verhoeff

Dag 10: Noodweer en koffers inpakken

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan helaas!

Het was noodweer vandaag, een grote storing trok over de gehele oost kust van Amerika heen, met zware regen en onweersbuien... Dan ga je niet zo graag naar NYC, dus we zijn in ons hotel gebleven... De vliegvelden hadden ruim 3 uur vertraging en op JFK werd op een gegeven moment helemaal niet meer gevlogen!

Best erg allemaal, maar het is nu rustig aan het worden, we hebben vanmiddag al een heel eind onze koffers ingepakt, en we denken dat we het gewichtslimiet niet overschrijden!

Laughing

We zijn nog even naar het vliegveld gereden, even gekeken waar we donderdag precies moeten zijn enzo, en meteen even daar gegeten!

Helaas geen foto's vandaag, maar voor al onze andere foto's neem een kijkje op: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Morgen wordt het weer een aardige dag voorspellen ze, dus we willen nog naar Central Park afreizen om daar onze vakantie af te sluiten en onze laatste dollars op te maken, tsja na morgen zit het er alweer op helaas! Maar we vinden het ook wel weer fijn om thuis te zijn hoor, maar nog even genieten van New York!!!

Groetjes en tot snel!!!

BnA

verhoeffjes

Hallo jammer van het weer, maar vandaag nog ff genieten en morgen om 16.00? weer in het vliegtuig terug naar huis. Je vader is geslaagd ja,ja het is gelukt!
Verder is hier alles rustig geen nieuws, ik lees morgenvroeg nog jullie reisverslag en dan staan we vrijdag op tijd op schiphol!!!!

Groetjes uit ede.

Bert

Hallo Anneke en Bjorn,

BEDANKT VOOR HET MEE MOGEN BELEVEN VAN JULLIE VAKANTIE IN DE STATES. IK HEB ECHT GENOTEN VAN DE FOTO`S EN DE VERHALEN. EEN HEEL GOEDE VLUCHT NAAR THE NETHERLANDS EN TOT HORENS.
HOME SWEET HOME.....!!!!!!!!!?????????? Bert(je)

Toos

Hoi gasten ben weer thuis van het werk 14.08 en er schoot mee opeens iets te binnen, stel dat het vandaag ook nog slecht weer is(dat hoop ik niet) moeten je nog een keer terug voor central park?????
Doei

Tillie

Hoi Anneke en Bjorn
Ik heb gelezen dat weer slecht was ik hoop dat het vandaag iets beter is kun je nog iets leuks doen .
Wij hopen dat jullie een goede vlucht mogen hebben en dat je weer goed thuis mag komen.bedank voor alles wat jullie ons toe gestuurt hebben .veel liefs groetjes en tot kijk Frans en Tillie

Angela en Mark

Hoi hoi daar,

Nog 1 dagje en de langverwachte vakantie zit er weer op...helaas. Wij hopen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en dat de herinnering jullie nog maar lang mag bij blijven.................
Wij wensen jullie een goede vlucht, en we zien elkaar zeker dit weekend nog.
Groetjes Angela en Mark