Reisblog Björn Verhoeff

Dag 9: Tv en Movie site tour

Hallo allemaal,

Vandaag met een tourbus langs allemaal plaatsen gereden die je tegenkomt in tv series en films die opgenomen zijn in NYC.

Allerlei locaties bezocht, maar zal wat hoogtepunten noemen.

Het huis van Will Smith in I'm a Legend, het huis van de Huxtable's uit de Cosby Show, het kantoor van Grace uit Will and Grace, de brandweerkazerne van de Ghostbusters en natuurlijk het huis van Friends!!!

We hebben nog veel meer dingen gezien, maar dit zijn wat voorbeelden... Verder zijn we nog even naar Times Square gelopen, we hebben nog naar wat mensen gezwaaid vandaag op de Earthcam... Voor ons niet zo apart, je kijkt gewoon naar een camera, maar voor diegene thuis, volgens ons erg leuk?! Angela en Mark hebben wat screenshots gemaakt en naar ons opgestuurd... Erg leuk om te zien, bedankt!

Als laatste vandaag zijn we naar de speelgoedzaak F.A.O. Schwarz gegaan, daar kan je als enige plek ter wereld je eigen muppet ontwerpen en laten maken... En raad eens wat wij hebben gedaan??? Ja inderdaad wij hebben nu onze eigen en unieke muppet!!! Zie foto in het fotoalbum!

Dit was het wel voor vandaag, morgen voorspellen ze slecht weer, maar ja dat was vandaag ook, maar dat was het zeker niet!!! Dus wie weet...

Tot snel maar weer!!!

Groeten,

BnA

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff

P.S. Ma: Paul heeft het kind van Meg ontvoerd samen met Rosanna en Dusty achtervolgt ze... En ja we willen nog graag naar Central Park, maar het weer moet dan nog wel even meezitten...

Toos

Hallo daar het is weer giga, en die muppet geinig zoveel indrukken wanneer naar central park?
Gasten het was gisteren weer ff leuk, ik Bert bellen die de pc aan waren jullie net weg jammer.

Dikke kus en tot morgen bij jullie nieuwe story.
Doei.

Toos

O sorry ik lees nu pas p.s domme vraag dus o het wordt dus nog veel spannender atwt dank je.

Tillie

Hallo Jullie twee ik lees dat het goed gaat ,vanMark gehoort dat hij jullie nog gezien heeft. Nou geniet nog maar lekker het zit er zo al weer op .vele liefs van pap en mam xx

Edwin

Hahaha mooie muppet! Krijg wel kriebels als ik al die verhalen lees en die foto's zie...Geniet er nog van!! groetjes