Reisblog Björn Verhoeff

Dag 7: Citybustour en Citynight tour

Hey allemaal,

Het is nu 00:27, vandaag dus een latertje... De planning van gister is iets veranderd, we zijn vandaag met de bus door Manhattan geweest, erg leuk om te doen, zo zie je dingen die jezelf niet zo gauw gaat opzoeken.

We hebben eerst de downtown tour gedaan (2,5 uur) langs van alles gereden, sommige dingen hadden we al gezien, maar zeker ook nieuwe dingen, zoals het appartement van bijvoorbeeld Mick Jagger van de Rolling Stones en het kantoor van de United Nations.

Daarna hebben we gegeten bij het Hard Rock Café, erg lekker en goed te betalen!!! Je betaalt één keer voor een cola, en ze blijven je de hele tijd refillen... Heerlijk gegeten!

Daarna weer met de bus, nu de City night tour, we reden rond half 8 weg en de tour duurde ongeveer 2 uur, mooie dingen gezien, maar het mooiste was toch wel de skyline vanuit Brooklyn bij zonsondergang! We kregen daar een kwartier de tijd, mochten van de bus en konden mooie foto's maken van de Brooklyn Bridge en de skyline van Manhattan.

Daarna uitgestapt op Times Square maar weer, die hebben we nog niet vastgelegd in het donker, het was erg druk, er is zeker een verschil met het weekend en doordeweeks, maar ja dat heeft ook wel weer wat! Het blijft een fantastische plek!!!

Morgen is dan toch echt de planning om the Rock en de Empire State te gaan bekijken vanaf grote hoogte!!!

Tot snel maar weer en de groeten uit NYC!!!

BnA

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

de verhoeffjes

Mooie foto's dus veel gezien, vandaag veel succes op grote hoogte.

Geniet er van doei!!!!

melanie

Hey bjorn en ann,

Wat hebben jullie veel te zien zeg... en dat pas in 6 dagen. Ben benieuwd naar de rest.

groetjes melanie

Frans en Tillie

ik ben weer thuis van het kamp wij hebben de fotos gezien het ziet er goed uit we wensen jullie nog hele fijne dagen
vele groetjes van Frans en Tillie

Angela en Mark

Hello there NY-gangers!

We hebben net met z'n 2tjes alle foto's bekeken: MOOI en indrukwekkend!

Wat opvalt: 's avonds en 's nachts (?) is het drukker dan overdag op Times Square! Mooie foto's van de gigantische en aparte gebouwen. Leuke foto van jullie bij het vrijheidsbeeld! By the way: op de 1e waardetransport foto (4/6) staat ook een APOTHEEK!

Grappig: sommige plaatsen waar jullie nu zijn geweest of nog naar toe gaan zie je regelmatig op televisie!

Wanneer komen jullie weer op de webcam?

Hebben jullie nog meer foto's van China Town of Little Italy?

Bij de foto's van M&M's World zei Mark: mmmmm!

Heel veel groetjes en veel plezier in NY! Hier is het een saaie zondag... Bij jullie is het nu circa 11.00, dus nog een hele dag te gaan met het opdoen van ervaringen en indrukken in die gegantische stad!

Doei....

Enrico, chantal, jordy, isa.

Hoi hoi luitjes,

Wat een mooie berichten allemaal en wat een prachtige foto's.
Wij wensen jullie nog heel veel plezier en geniet er lekker van, maar dat komt vast helemaal goed!!!

Groetjes uit Haaksbergen.