Reisblog Björn Verhoeff

Souvenir voor het leven

Vandaag hadden we wederom om 10:00 afgesproken.

Ook vandaag begonnen we de dag met een licht ontbijtje.

Toen hebben we de bus genomen naar de Fashion Show Mall en vanaf daar naar het zuiden van de strip gelopen om de hotels die we nog niet hadden gehad van binnen te gaan kijken.

We begonnen bij Treasure Island, dit hotel is gericht op het piratenleven, 's avonds is er buiten een piratenshow met vuurwerk en show effecten, die moeten we nog gaan bekijken dus foto's komen daarvan later... De binnenkant was dus in piraten stijl en hadden een custom chopper helemaal in piraten thema.

Daarna zijn we doorgegaan met the Mirage, daar hebben ze een indoortuin met mooie bloemen en planten, ook hebben ze een dolfijnenverblijf en een tuin met allemaal witte dieren, o.a. de tijgers van de shows van Siegfried & Roy, dit hebben Ann en ik al gezien, en Arne en Nicole wilde er niet heen, dus helaas geen foto's. Ook hebben ze een show van Cirque du Soleil gericht op the Beatles, dus ook een theater in de stijl kan niet uitblijven. Erg mooi gemaakt allemaal!

Na de Mirage was het tijd voor de Forum Shops in Ceasar's Palace, dit is één van de mooiste hotels op the Strip, de titel zegt het al: het paleis van Julius Ceasar... Alles in Romeinse stijl echt fantastisch, ook hele dure winkels maar dat is wel leuk om een keer te mogen kijken... Hier hebben we geluncht in het Planet Hollywood Restaurant. De dames namen een Ceasar Salad en Arne had een soort stoofvlees burger en ik zelf zat aan de chicken strips. In Ceasar's Palace heeft Celine Dion haar eigen show en Nicole is helemaal weg van Celine, dus wij info gevraagd, maar helaas komt Celine pas dinsdag weer...

Daarna doorgelopen naar de Belaggio, wel bekend van de grote fontijn in de voortuin. Het thema van dit hotel is ons niet helemaal duidelijk, maar exclusief is het zeker... Erg mooi, maar alleen maar dure winkels.

Daarna zijn we doorgelopen naar de Adria, het nieuwste hotel op de Strip. Erg modern en open, ook hier weer dure merken zoals, Prada, Gucci, Louis Vutton en Burberry. Niet voor ons portemonnee dus...

Daarna zijn we overgestoken naar het Planet Hollywood Hotel, daar heb je ook een mooie winkelcentrum waar ik mijn nieuwe schoenen heb gekocht. Ook Arne heeft een souvenir gekocht. We noemen het maar een souvenir voor het leven!

Daarna zijn we terug gegaan naar het hotel. Nu lekker slapen en morgen gaan we naar de outlet shopping centre. Dus dat wordt shop until you drop!!!

Voor foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Lucas en Toos

Zo jullie foto's even bekeken wat is het daar toch mooi, maar ook heel apart dat zo'n stad zoveel verschillende hotels heeft. Giga, mooie orchidee of niet Anneke.
Tattoo Arne ook mooi. En dat gebak leuk prijsje....
Kikke schoenen en shirts geniet en wij genieten op afstand mee.

henk en anneke

Wat een winkels, wat een gebouwen!!! Je raakt er nooit uitgekeken, denken wij.
We zien jullie genieten dús genieten wij ook.
Deed het zeer, Arne??? Wel stoer hoor!!!
Wij gaan wel even naar Zwolle, daar kun je pas dollen!
Groetjes paps en mams

Gert en Trudy

Jullie hebben inderdaad mooie foto''s gemaakt daar in dat verre Amerika!!! We kijken nu al weer uit naar de volgende serie foto"s! Geniet en tot schrijfs, Gert en Trudy