Reisblog Björn Verhoeff

Westpunt en weer thuis!

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels alweer terug in Nederland, HELAAS!!! Maar ja aan alle mooie dingen komt een einde! We hebben even niks van ons laten horen, want ons internet op het resort liet ons helaas in de steek, daarom hebben jullie het verhaal over de Westpunt nog tegoed, dus bijdeze:

We gingen op tijd weg, want het is toch ruim een uur rijden om naar de andere kant van het eiland te komen, onderweg veel mooie dingen tegen gekomen, maar toch ook de 'echte' mensen die op Curacao wonen... Toch veel armoede gezien, maar ja hoort er nou eenmaal bij, wel raar als nog geen 20km verderop een mega cruiseschip met heel veel rijke mensen aan boord, aan wal ligt in Willemstad.

Eenmaal op de Westpunt aangekomen, was het mega mooi! Echt vanuit de folder, echt niet overdreven! Zo zijn we de hele westkant een beetje langs gereden en veel mooie stranden bekeken! Daarna zijn we 's avonds nog even lekker wezen eten op ons resort, blijft top!

Toen was het gister (vandaag voor ons) de dag van vertrek helaas! We mochten tot 12:00 in ons huisje blijven, daarna hebben we de auto ingeleverd en zijn we gaan inchecken, ging allemaal een stuk beter als de aankomst op Curacao! Mooi op tijd erdoorheen, heerlijk! Het vliegtuig was mooi op tijd, en konden daarom vroeg beginnen met boarden, waardoor we ook een half uur eerder vertrokken op Curacao. Na een rustige vlucht van 9,5 uur landden we vanochtend om 08:20 op Schiphol. Maar ja voor de Antillen geldt een strenge controle op bagage! Waardoor we toch pas een uur later Schiphol uitliepen... Nog even gegeten bij de McDonalds langs de Buitenveldertbaan, is voor mij bekend terrein :D En nu zijn we weer terug in ons huisje!

Het was een hele mooie vakantie en we hebben echt genoten! Voor de laatste foto's kan je nog even onze site checken en voor de film, moet je maar een keer bellen, dan kunnen we eens wat afspreken!

En nu volgend jaar, is ook al bekend! We gaan samen met onze beste vrienden; Arne en Nicole naar Amerika en wel Las Vegas en New York City, in totaal 2 weken en dat gaan we halverwege deze maand boeken! Dus ook volgend jaar kunnen jullie weer mee genieten van onze avonturen in het verre Amerika!!!

Bedankt voor de reacties, erg leuk om te lezen en tot snel maar weer!!!