Reisblog Björn Verhoeff

Dag van uitrusten!

Hallo allemaal,

Vandaag niet veel nieuws te vertellen, we hebben vandaag de warmste dag tot nu toe... 34 graden in de schaduw! We hebben maar besloten om lekker bij het zwembad te blijven en lekker niks te doen, op zwemmen na dan! Helaas dus ook geen nieuwe foto's vandaag!

We genieten echt, heerlijk!!! Maar ja nog maar 2 dagen hier en dan moeten we alweer terug naar Nederland! Morgen gaan we naar de Westkant, moet heel mooi zijn! We zijn benieuwd! Jammer dat de Duitsers door zijn, maar morgen natuurlijk eerst ff Nederland kijken!!!

Jullie horen snel weer van ons!

Groetjes!

Angela

Hoi lieve luitjes ver weg!
Eindelijk heb ik al jullie mooie verhalen en foto's gezien, PRACHTIG! Heerlijk dat jullie die mooie reizen maken, herrinneringen kunnen ze je nooit afpakken, die blijven altijd bij je! Geniet nog een even, neem alles goed in je op en kom straks thuis met mooie verhalen.
Groetjes van Angela!

Lucas en Toos

Een hele goede terugreis tot donderdag doeiiiiiiii

Frans Tillie

Wij wensen jullie een goede terug reis en tot gauw. groetjes Frans Tillie

Lucas en Toos

Jullie rusten wel heeeeeeeeel lang uit al 2 dagen geen nieuws!!!!!!!!