Reisblog Björn Verhoeff

Zon, zee, strand en vissen!!

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we naar het strand gegaan! We stonden gepakt met alle spullen en toen we de deur open deden.......regen. Dus heel even gewacht en al snel scheen de zon weer! Onderweg naar het strand hadden we ook nog een regenbui maar dat is eigenlijk alleen maar lekker.

Op het strand was het gelukkig niet druk (gek he met regen) en we konden een mooi plaatsje onder een parasol bemachtigen. Na we alle spullen op de strandstoelen hadden gelegd gingen we het zoute water in. Dat is altijd even wennen..... We hadden laatst een onderwater fotocamera gekocht en die wilde we zeker vandaag gaan proberen. We hebben een beetje rond gezwommen en kwamen maar een paar visjes tegen dus dat viel een beetje tegen. Toen we het water uit wilde gaan was een vrouw brood in het water aan het gooien en daar zwommen ongeveer 20 a 30 vissen om heen!! Gelijk de camera gepakt en foto's gemaakt!!!

Nadat we een beetje opgedroogd waren even wat gegeten en gedronken en daarbij een stukje brood apart gehouden. Ik ben opnieuw het water ingegaan om het brood te voeren zodat Bjorn kon filmen en ik heb mijn camera volgeklikt. Nu laten ontwikkelen in NL en hopen dat het iets is geworden. Veel mensen stonden versteld van al die vissen die uit mijn handen aten maar was echt superleuk!! We hebben er geen foto's van maar we hebben het gefilmd!

Nog even opgedroogd en daarna richting ons huisje gegaan. Bjorn is binnen gebleven en ik ben nog even een rondje wezen lopen met de fotocamera en de nieuwe macro-lens. Deze lens is speciaal gemaakt om foto's en dieren van dicht bij met veel details te maken. Dus bij deze nieuwe lading foto's veel mooie bloemen die hier op het park staan. Helaas nog geen salamanders van dichtbij kunnen fotograferen, misschien komt dat nog.

Gister zijn we op aanraden van Gerdo naar Brakkeput Mei Mei geweest. Het begon wat minder want we hadden een tafeltje buiten en we werden letterlijk aangevallen door muggen. Gelukkig konden we binnen eten en was het heerlijk!!

Vanavond gaan we BBq-en op het park en dat zal zeker goed bevallen!

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff

Groetjes Bjorn en Anneke

Lucas en Toos

ziet er allemaal mooi uit ben benieuwd naar de vissen. Bedankt voor die bloemen hihihi.
Alles is hier rustig, nog een fijne vakantie

Peter en Ans

Vanuit ZA jullie verhalen gelezen, leuk hoor, geniet ervan zo lang het kan, fijne tijd, foto's zien er goed uit, Peter kan onze foto's niet op de site krijgen hier

Lucas en Toos

Lekker zo lekker luieren hoor ook bij vakantie, volgensons hoort dat ook zo.