Reisblog Björn Verhoeff

Bikini stuk!!!

Hallo allemaal,

Gisteravond sprong de bikini van Ann stuk, gelukkig wel in het huisje :-p Dus vandaag moesten we op zoek naar een nieuwe bikini!

Eerst werden we vanochtend vroeg (03:12) gewekt door mijn broertje... Maakte niet zoveel uit, want hij had goed nieuws, ik heb namelijk een seizoenskaart weten te bemachtigen voor de mooiste club van het land; AFC Ajax!!! ;) Nog bedankt daarvoor brother!

Maar goed, toen nog maar even lekker verder geslapen en rond uurtje of 10 zijn we wezen ontbijten. Daarna in de auto gestapt richting Willemstad, daar aangekomen verschillende winkeltjes gehad, maar we zijn geslaagd voor een bikini! Nog even in Otrobanda een shake genomen bij Bartido's, dank je voor de tip, andere broer; Gerdo W. ;) Was erg goed! Daarna nog even een terrasje gepkat op het Wilhelminaplein en daar kwamen we de klem mobiel tegen, een wagen met wielklemmen! Erg grappig!!!

We hebben ook nog de nodige souvenirs ingeslagen en daarna even boodschappen gedaan, en dan wel bij de Albert Heijn! Hoe grappig is dat, het was net of je in Nederland liep, heel grappig! Daarna zijn we nog even langs gereden bij de Hollandsche Bakkerij, hier konden wij samen 4 jaar geleden gaan werken, ook leuk om daar eens te kijken. Toen nog even foto's genomen van het uitzicht en nu zitten we weer lekker in ons huisje!

Vanavond gaan we lekker eten bij Mei Mei Brakkeput, ook op aanraden van mijn ene broer; Gerdo W. ;) Daar horen jullie dan nog wel van hoe het was!

Voor foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Groetjes en tot snel!!!

Lucas en Toos

Leuke foto's en leuk dat jullie bij de bakker zijn geweest, en het stadhuis??????? We volgen jullie op de voet en via hyves maak er iets moois van het weer is hier niet best pffffffff 30 graden hihihihihi.

Arne en Nicole

He luitjes, jammer dat je geen foto hebt van het moment dat de bikini brak.... Zo zie je maar, altijd je camera paraat!! Hebben ze daar ook grote beesie? Hier is ie helemaal uitverkocht!!! Rustig aan verder maar, en het weer is hier inderdaad niet best. Als je niks doet, zweet je al!!

Groeten en tot later!!!

Arne en Nicole.

frans tillie

hoi bjorn en anneke gelezen dat alles goed gaat .voor jou bjorn kan het voetbal seizoen niet meer kapot .wat fijn voor je dat je een seizoens kaart heb van ajax nu maar genieten jij bij ajax en an bij psv het is hier mooi weer ,einde van de week word het 3o graden vele lieve groetjes pa ma

Ingmar

Bassie en Adriaan hotel :D