Reisblog Björn Verhoeff

Kameroen - Nederland

Hallo allemaal,

We hadden vannacht een zware nacht, want op de één of andere manier was de groep van de airco eruit geknald! Dus een nacht zonder airco op Curacao, dat is geen pretje! Gelukkig hebben we het probleem kunnen oplossen en zitten we nu weer lekker met de airco aan in ons huisje!

Vandaag hebben we 's ochtends lekker gezwommen, we hebben lekker op z'n Hollands geluncht (zie foto's ;-)) en zijn we daarna naar de Zanzibar gegaan aan het strand om daar de wedstrijd van het Nederlands elftal te volgen!

Bij het strand was het al lekker gezellig, veel oranje en het bleek dat ons strand door heel veel toeristen was verkozen om de wedstrijd te volgen... Super gezellig dus, zeker omdat Nederland natuurlijk gewonnen heeft!!! Nu kunnen we maandag mooi bij ons ontbijtje (10:00) de achtste finale tegen Slowakije gaan kijken!

We gaan weer even lekker afkoelen in het zwembad en straks weer lekker eten :-D Wat we morgen gaan doen, weten we nog niet echt, dat lezen jullie morgen wel weer!!!

Groetjes en voor de foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/ natuurlijk!!!

Ohh ja, plaats ook eens een reactie, is voor ons ook wel leuk om te lezen!!! ;-)

Ingmar

Hey Bjö en Ann

wat was Robben weer goed hea :D heerlijk om te zien Maandag ben ik gelukkig vrij dus NL kijken :) dan op naar Brazilie ? Spanje ? Portugal ? Chili ? ik weet het niet lekker afwachten !!

Je hebt je SCC heb ik ff voor je geregeld hea ?:D verwacht wel wat terug natuurlijk :P haha nee joh just kidding morgen worden de kaartjes gehaald JCS dus komt helemaal goed !

See ya !