Reisblog Björn Verhoeff

Zwemmen met dolfijnen

Hallo allemaal,

Vandaag op tijd opgestaan omdat ik ging zwemmen met dolfijnen!! Gister had ik daarvoor gereserveerd en kon vandaag gelijk om 11 uur meedoen!!

We zijn op tijd vertrokken want we willen zeker niet te laat komen.... Het fototoestel en camera bij ons en op weg naar de Dolphin Academy. Toen we daar de auto geparkeerd hadden kwam ik een oud collega tegen die daar in een hotel zit. Toen we binnen kwamen zagen we dat het meer was dan alleen maar zwemmen met dolfijnen. Er was een dolfijnenshow en Zeeleeuwenshow ook een flamingo gebied en een aai gedeelte waar je zeesterren, zeekomkommers en zeeslakken kan aaien en oppakken. De muren waren aquariums waarin veel vissen en koraal te zien was.

Nadat ik me ingeschreven had kreeg ik een bandje om en moest ik even wachten. ik werd opgehaald en we werden in groepen verdeeld. Ik kon gezellig met een ander vrouwtje die ook alleen ging meedoen. We kregen een filmpje met de belangrijkste dingen die je wel en niet mag doen en daarna mochten we naar buiten om flippers te passen.

We kregen een trainer toegewezen en we konden onze spullen aan de zijkant kwijt. Om ste beurt het platform op daar de flippers aantrekken en het water in. Eenmaal in het water hadden we 2 dolfijnen met 6 personen maar omdat de 4 andere bij elkaar hoorden mochten Anja en ik lekker met zijn 2en 1 dolfijn delen!! We hebben een kus gekregen, een handje gekregen en we werden vooruit getrokken door 2 dolfijnen. Verder veel momenten gehad om de dolfijn te aaien en stukjes met de dolfijn te zwemmen. Het duurde ongeveer een uur maar had nog veel langer mogen duren.

Het was helemaal top! En Bjorn heeft foto's gemaakt en gefilmd dus voor de mensen thuis die kunnen jullie zien op http;//picasaweb.google.nl/bjornverhoeff en de film die zien jullie ook nog zeker!

We gaan straks lekker eten en misschien nog even zwemmen maar begin een beetje spierpijn te krijgen in mijn kuiten want de dolfijn heeft me aardig laten zwemmen.

Tot snel!

Reacties

Reacties

Bert

GEWELDIG mooi daar !!!!! Kleurrijke geveltjes en wat een belevenis, voor zwemmen met........DOLFIJN of niet Anneke. Jullie zullen wel heel erg genieten en dat is jullie van harte gegund. Nog heel veel plezier daar en geniet van alles. Groetjes Bert.

nicole

fijn dat het leuk was

geniet er maar lekker van

groeten nicole

Bert

Kameroen - Nederland 1-2 WEER gewonnen. dus op naar ????????????? de volgende wedstrijd(en)

frans en tillie

wat fijn dat ik je gisteren heb gesproken alles gaat goed .kan nu de fotos vinden dankje wel .wij wensen jullie nog veel plezier daar maar dat zal wel lukken veel groetjes van ons twee frans tillie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!