Reisblog Björn Verhoeff

Geland, Noodweer en nu genieten!!!

Hallo allemaal,

Gisterenochtend rond 7 uur begon onze trip richting Curacao.

We waren mooi op tijd dus we konden nog even lekker shoppen op Schiphol, daar contact gehouden met Ingmar, Arne en Nicole, want die kwamen ons spotten langs de baan! We hebben een flits van een camera gezien en we zijn er vanuit gegaan dat jullie dat waren, het was helaas te druk om jullie daadwerkelijk te zien, maar wel bedankt voor de foto!

De vlucht ging prima geen problemen en netjes op tijd geland op Curacao, maar dan komt de douane, mijn vader heeft al gezegd dat ze op de Antillen niet zo hard werken... Nou daar is helaas geen woord van gelogen, we hebben bijna 2 uur in de rij gestaan voordat we door de douane waren. Niet normaal!

Maar ja koffers gepakt en onze auto opgehaald, een Suzuki Alto... Maar het was ondertussen noodweer geworden op Curacao, wegen onder water en het water kwam al watervallen van de wegen af en heftige onweer!!! Niet normaal, maar na 45 minuten waren we eindelijk op ons resort. Daar konden we gelukkig meteen doorrijden naar ons appartement.

Heel mooi en groot appartement gelegen aan het water, echt goed! We hebben vandaag al boodschappen gedaan en zijn al even naar het strand gelopen, erg mooi daaro!

Verder doen we niet zoveel vandaag, even bijkomen en lekker afkoelen in het zwembad.

De foto's ga ik uploaden op: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Ik spreek jullie snel weer!!!

Groetjes, BnA

Ingmar

Hey broer en schoonzus

mooi dat alles goed is gegaan. :)

Het spotten kunnen wij goed geweest zijn Arne en Ik :) we probeerde van jullie raam te maken maar dat lukte net niet helemaal wel zat foto's van jullie gemaakt heeft Arne. Ik heb gefilmt + gebeld met Ma die vond het toch allemaal wel spannend :)

Hele fijne vakantie gewenst !! en vergeet je broertje niet he ;) :P hahaha groetjes aan An !