Reisblog Björn Verhoeff

Weekend

De eerste werkweek zit erop. Erg leuke nieuwe groep mensen die deze week voor het eerst gebeld hebben voor Ziggo.

De eerste keer een klant aan de lijn, altijd spannend maar ze gaan goed. Eigenlijk is het niet anders dan de eerste week bellen in Nederland. Alleen gebruiken ze hier af en toe iets andere termen, dan ontstaat er soms verwarring tussen klant en agent. Dat maakt het dan ook wel weer leuk.

Aankomende week gaan we starten om 04:00, dat is 08:00 in Nederland dus ook dan moeten we klaar zitten voor de klanten. Voordeel daaraan is dat we om 12:30 wel vrij zijn.

Woensdag super gezellige avond gehad met alle Nederlanders, pizza laten komen en spelletje gespeeld. Saboteur, leuk spel! :)

Aankomend weekend gaan we op excursie met alle Nederlanders, als alles meezit zullen we reuze schildpadden uit zee zien komen bij zonsondergang. Dan slapen we daar in de jungle en zullen zondag weer terugkeren naar Paramaribo. Ik ben heel benieuwd!

Verder gewoon het leventje zoals in Nederland, slapen, werken, wassen, eten en dan weer slapen... beetje chillen met Netflix en YouTube, we komen er wel!

Op mijn Facebook pagina zal ik foto's plaatsen, via deze website gaat het erg lastig helaas. Mijn Facebook is wel openbaar dus ook ben je geen "vriend" van me, je kan toch foto's bekijken... ;) en vrienden mag je altijd worden uiteraard!

Helga

Spannend hoor de jungle in.
De werkdagen zijn wel vroeg hoor.
Maar ja ben je wel optijd klaar ook weer een voordeel.

Marielle

Gaaf hoor! Hier te koud voor schildpadden, maar wel zojuist het Noorderlicht gezien! (verblijf nu in Noorwegen) ?

Margareth

Wat gaaf om die schildpadden te zien lijkt mij fantastisch !
Het zijn wel relaxte werktijden, ‘s-morgens even afzien maar dan wel lekker de rest van de dag vrij, geniet maar maar van alles !

Toos

Heel veel plezier het weekend en nu maar hopen dat de schildpadden uit de zee komen.

Lucas

Super weekend in voor de boeg hopen dat de reuzen schildpad te zien krijgt. Ga ervan genieten Björn. Groetjes Lucas

Bert(je)

hallo Bjorn, het is hier nu 12.05 uur, niet te vroeg voor je hoop ik. Maar veel plezier bij de schildpadden excursie en een goed weekend, maar dat is je/jullie wel toevertrouwd. En je weet het ; Elk voordeel heeft zijn nadeel !!! JC. Nog veel succes daar in Suriname Paramaribo !! Bert(je).

Annemieke

Wat beleef je toch een leuke ervaring?