Reisblog Björn Verhoeff

Een nieuw avontuur: Suriname

Hallo allen,

We gaan deze reismee pagina nieuw leven in blazen, zoals jullie misschien wel weten ben ik gevraagd om voor mijn werkgever "Webhelp Nederland" voor 2 maanden te gaan werken in Paramaribo, Suriname. Deze kans heb ik met 2 handen aangegrepen en dat betekend dat ik rond 22 januari 2019 vertrek naar Suriname.

Wat wordt er van mij verwacht daar?! We gaan daar starten met een klantteam voor Ziggo en mij is gevraagd om de nieuwe mensen daar te begeleiden en te ondersteunen waar nodig. Een mooie uitdaging waar ik erg veel zin in heb.

Ik ga proberen deze reisblog bij te houden en te voorzien van updates en foto's van al mijn belevingen aldaar. Wil je niks missen?! Schrijf je dan in met je mailadres aan de rechterkant van de pagina en dan ontvang je een mailtje als er een update is geplaatst!

Tot snel in Suriname!

Reacties

Reacties

Toos

Super voor je, verdiend nu nog dingen voorbereiden en dan richting Suriname.
Ik ga je missen, maar je werk is belangrijk, vergeet vooral niet te genieten en 8 weken zijn zo om, we hebben ervaring met de werkreizen van Lucas in Aruba.
Ik ga je volgen.

Sabine

Gaaf Björn!! Dik verdiend en zo gegund! Ik hoop dat je er een hele mooie tijd gaat beleven! Fantastische veel plezier daar en maak er een super tijd van!
Gr Sabine

Annemieke

Ik ga een deel van "mijn"jongens missen
Maar je gaat ons vast allemaal mee laten genieten met je foto,s
Relaxx mann

Miran

Gaaf! Ik ga het sws volgen. Heel veel plezier en succes! :)

Helga janssen

Nou neef heel veel plezier daar en pas goed op je eigen. Je zal vast een hoop mooie dingen gaan zien en daar wil ik ook wel een beetje aan mee genieten.

Margareth Muller

Heel veel succes daar, geniet ervan !!

Lucas

Bjorn ga samen er goed van geniet je heb het verdiend.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!