Reisblog Björn Verhoeff

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Björn

Reacties

Reacties

Frans en Tillie

Bij is het hoog zomer ongeveer 40.5 graad het is nu 20.oo uur en zitten nog heerlijk in de zon en tegenieten van een heelijk wijntje morgen (Woensdag)
ga ik voor 3 dagen op herhaling in Oosterbeek bij de
"Knil"dus 3 dagen geen gezeur wij wensen jullie nog
heel veel plezier en tot de Bemmelse kermis
heel veel groetjes vanTillie en Frans

Tillie

Hallo Anneke en BjÖrn

Volg alles ziet er goed uit leuke dingen gekocht
Pa is goed aan gekomen Oosterbeek verder nog
veel plezier morgen schrijf ik nog een keer

veel groetjes ma

Toos en Lucas

Vet gaaf om jullie te zien op times square helemaal te gek, tot horens, ik ga lekker slapen het is nu 23.00. tot morgen???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!