Reisblog Björn Verhoeff

Dumbo en Top of the Rock

Hallo allemaal,

Vandaag eerst naar Brooklyn geweest, naar Dumbo... Dat is een wijk in Brooklyn met een park waar je prachtig zicht hebt op de skyline samen met de welbekende Brooklyn Bridge!

Daarna ben ik naar Rockefeller Plaza gegaan, lekker een ijsje gegeten want het is heerlijk weer! Daarna kaartje gekocht voor the Top of the Rock. Uitkijk boven op Rockefeller Center, 87 verdiepingen hoog en je mag heerlijk buiten staan. Fantastsich uitzicht op Empire State Building, One World Trade Center en Central Park!

Daarna nog een game gekocht, honkbal... Niet te koop in NL en vind het een leuk spelletje! :) Ook nog wat souvenirs gekocht, want morgen is de laatste dag hier in New York...

Morgenochtend tussen 11:10-11:25 staat de shuttlebus voor, wel vroeg want ik vlieg pas om 18:30, maar moet om 11:30 uit checken, dan kan ik beter maar naar het vliegveld gaan want dan ben ik in ieder geval van mijn bagage af. En ik vermaak me daar vast wel weer!

Het volgende berichtje is dus weer vanuit Nederland, ik hoop dat jullie net als ik genoten heb van mijn reis hier in New York. Voor mij is het in ieder geval geslaagd en ik zeg maar vast tot snel!!! :)

Foto's: klik hier

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!