Reisblog Björn Verhoeff

2 parken en Yankee Game

Hallo allemaal,

Vandaag 2 parken bezocht en lekker rustig aan gedaan daar, paar mooie foto's geschoten!

Lekker gegeten wederom bij ShakeShack en daarna richting Queens gegaan, daar heb ik Kevin Que opgezocht in Bleeding Image Tattoo Shop, leuk bijgepraat en de presentjes namens Yugen Tattoo uitgedeeld. Hanz, t-shirt past hoor! :)

Daarna naar the Bronx gegaan, de Yankees speelde thuis tegen de Angels uit Los Angels, leuke ervaring en de Yankees hebben gewonnen met een spannende 8-7 en 3x een homerun!

Morgen ben ik van plan om nog een aantal hoogtepunten langs te reizen, want morgen is mijn laatste echte dag in New York, zondag om 18:30 vertrekt namelijk mijn vlucht terug naar Brussel alweer... Wat is de tijd hard gegaan, niet normaal!

Morgen nog lekker genieten, en dat ga ik zeker doen!

Hier zijn wederom mijn foto's te vinden: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.880086122039871.1073741854.100001154746321&type=1&l=1a6dd54f1f

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!