Reisblog Björn Verhoeff

Grand Central Station en Phantom...

Hallo allemaal,

Vandaag relatief weinig gedaan... Vanochtend richting Grand Central Station geweest, daar geluncht bij ShakeShack en de nodige foto's gemaakt.

Vanuit daar gaat een shuttle naar Times Square en daar aangekomen zag ik dat the Phantom of the Opera een middag voorstelling gaf en daar nog half prijs kaarten voor te koop waren... Dit is mijn favoriete musical en heb hem al een keer in Vegas en Broadway gezien, maar kon het niet laten...

Ik heb een mooi kaartje gekocht, midden in de zaal op rij 7, het was weer een geweldige ervaring en wat een mooie muziek! Daar mochten natuurlijk geen foto's gemaakt worden, toch een paar geschoten voor de show...

Daarna gegeten bij Subway en nog een paar kleine boodschapjes meegenomen voor op de kamer...

Ook meteen mijn shuttle bus geregeld voor zondag om mij terug te brengen naar het vliegveld... Best leuk dat je ze moet bellen hiervoor, maar kan nu net zo goed een taxi nemen, want aan belkosten heb ik mijn voordeel haast verspild... (overdreven hoor). Ruim 15 minuten in wacht moeten staan, dat zal een lekkere rekening worden...

Morgen ga ik bezoek bij Kevin Q, een tattoo artiest die 3 jaar geleden een tattoo heeft gezet bij mij, toen was hij in Veenendaal bij Yugen Tattoo als gast-artiest, sindsdien eigenlijk altijd "contact" gehouden... Ik heb wat spulletjes meegekregen voor hem van Hanz van Yugen, daar zal Kev vast blij mee zijn en daarna ga ik door naar the Bronx voor de Yankees!

Die spelen thuis tegen de LA Angels, hiervoor had ik NL al een kaartje gekocht, dus dat ga ik ook meemaken, ben benieuwd naar het sfeertje!

Voor de foto's check nog steeds: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.880086122039871.1073741854.100001154746321&type=1&l=1a6dd54f1f

Reacties

Reacties

Toos

Zo bofkont op rij 7 super vet.
doe de groetjes aan Kevin en een rustig dagje in de drukke week mag ook best.
geen boottocht en WTC of misschien nog dit weekend ik laat me verrassen.
Groetjes uit een warm Ede.
Morgen richting Brussel weekend en dan maandag sorry staan wij er weer om je op te halen,

jannie

vraagje hoe heb je de kaartjes van 9/11 memorial besteld?

Björn Verhoeff

Hoi Janny,

Het 9/11 memorial is gratis toegankelijk, is in feite een park...
Het 9/11 museum wordt toegang voor geheven, maar hiervoor heb ik gewoon een kaartje aan de kassa gekocht... Als je vroeg gaat kan je O doorlopen...

Voor meer vragen kan je beter ff contact leggen via Facebook... (zie link op deze blog) Praat wat makkelijker! ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!