Reisblog Björn Verhoeff

Central Park, 5th Ave en TSQ

Hallo allemaal,

Vandaag toch weer vroeg op pad, rond 08:00 vertrokken... Lekker gewandeld langs Central Park, daarna over 5th Avenue, de winkel straat van New York, maar wel met winkels waar de normale mens niks kan kopen...

Aan 5th Ave zit wel de St. Patricks Cathedral, de grootste katholieke kerk van Amerika. Vorig keer stond hij aan de buiten en binnenkant in de stijgers, aan de buitenkant zijn deze weg, maar binnen wordt nog veel verbouwd. Blijft toch een mooi gebouw om middenin New York te zien!

Daarna bij Rockefeller Plaza en Radio City Music Hall geweest, daarna doorgelopen naar Times Square.

Op Times Square stond Shell met een grote reclame stunt, mooie auto's en een stage gebouwd als tankstation... Ook een Formule-1 Ferrari stond er, vet om te zien!

Daarna gegeten bij Hard Rock Cafe, petjes gekocht voor mijn broertje en ik en toen via 42nd Street naar de metro gegaan. Dit alles dus lekker gelopen, waardoor er al weer 12 km op de teller staat vandaag...

Nu ben ik op mijn kamer, even uitrusten en dan gaan we straks richting de Hammerstein Ballroom, om 19:00 begint het concert met Anthrax en VOLBEAT!!! Dus dat wordt rocken vanavond!!!

Voor de foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.880086122039871.1073741854.100001154746321&type=1&l=1a6dd54f1f

Brother From the same mother

leip hoor :-) wanneer gaan we keer samen ?

Genieten vanavond bij volbeat !

toos

Nog bij FAO SCHWARZ geweest ?