Reisblog Björn Verhoeff

Nog 2 weken

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn broertje Ingmar jarig... Ook vandaag is het nog 2 weken voor vertrek naar New York!

Ik ga proberen mijn blog bij te houden en foto's te plaatsen, maar dit is uiteraard erg afhankelijk van eventuele internet verbinding... Maar ga mijn best doen, en ik weet genoeg plekken met gratis internet... :)

Voor de liefhebbers heb ik wat vluchtgegevens!

  • 31-05-2015 Brussel - Newark 9W 228 10:10 - 12:30 (plaatselijk)
  • 07-06-2015 Newark - Brussel9W 22718:30 - 07:50 (volgende dag)

Vluchten worden uitgevoerd door Jet Airways (India) met een Airbus A330-300.

We gaan vandaag onze verjaardagen vieren en ik spreek jullie snel weer!!!

Reacties

Reacties

Lucas

Het aftellen is begonnen Bjorn.

Toos

Goedemorgen, vanmorgen om 2.30 opgestaan want jij gaat beginnen aan je vakantie. We hopen dat je vlucht goed is gegaan en dat het voorspelde slechte weer niet is gekomen, geniet ervan en maak ons blij met je belevenissen en je foto's.
Ik ga vanmiddag richting de Arena voor de toppers maar ik probeer je te volgen xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!