Reisblog Björn Verhoeff

Vakantie 2015 - New York City!

Hallo allemaal,

Na lange tijd toch weer een berichtje...

Helaas door een server probleem op deze website ben ik mijn verslagen van onze vakantie in Las Vegas kwijt geraakt, ik was nog veel meer kwijt maar dit is gelukkig hersteld door het team van Reismee, maar de laatste vakantie ben ik helaas mijn verslagen van kwijt.

Maar 2015 komt eraan, en mijn vakantie is al geboekt!

Voor het eerst ga ik alleen naar New York... Ik wil mijn favoriete stad gaan beleven als "inwoner" en ga daarom alleen, echt dingen doen die ik zelf wil!

Ik vlieg vanaf Brussel dit keer, mijn ouders zijn zo aardig om mij weg te brengen en op te halen! Ik vertrek op 31 mei en kom 8 juni weer terug.

Best spannend, maar ook heel veel zin in. Ik slaap in de YMCA West Side, deurtje uit en ik sta in Central Park en om de hoek zit de subway. Kortom ideaal!!!

Ik ga jullie dan ook weer proberen bij te houden via deze weg.

Voor alle foto's van de afgelopen vakantie's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Nog niet ingeschreven op mijn reisblog?! Laat je mailadres achter aan de rechterkant op deze site en je krijgt een mailtje als ik een nieuw verslag heb getypt, zo reis je toch een beetje mee!!! ;)

Reacties

Reacties

Toos

Nog 2,5 week en dan brengen we je naar Brussel voor een welverdiende vakantie. Een reis die je al vaak hebt gemaakt maar nog nooit alleen, toch spannend misschien voor mij meer dan voor jou !!
De voorbereiding zijn bijna klaar de papieren zijn binnen, de koffer uiteraard nog niet, van alles geregeld een optreden meemaken je bezoek aan de "Toren" even langs bij de tattoo pff je bent dus druk.
Maar ik hoop dat het SUPER wordt, en dat ik mag mee genieten van je belevenissen.

O, ja en misschien gaan we ooit nog eens mee dat is nog een wens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!