Reisblog Björn Verhoeff

Nog 1 dag werken!

Hallo allemaal,

Nog 1 dag werken en dan is het zover... VAKANTIE!

Wat een jaar was het weer, veel, heel veel gebeurd en dus zijn we echt toe aan onze vakantie. We hebben er lang naar uitgekeken en dan is het eindelijk zover!


In oktober gingen we met ons 3-en naar the Hangover part 3 in de Cinemec in Ede, we liepen buiten en daar was het idee om naar Las Vegas te gaan!


Binnen een week was het geregeld en nu staan we aan de vooravond van wat een hele vette vakantie gaat worden, dat weet ik zeker!

Jeffrey onze Amerika rookie gaat zijn ogen uit kijken, maar ik weet zeker dat ik dat net zo als elke keer weer ga doen! Ik hoop via deze weg jullie in Nederland e.o. op de hoogte te houden van onze belevenissen in Sin City en bij de "links" op deze blog vind je ook mijn online fotoalbum, waar ik elke dag probeer om onze foto's te plaatsen!

Hopelijk hebben jullie weer net zoveel plezier in het lezen van onze blog, ik vind de reactie's ook altijd erg leuk om te lezen!

We vliegen dinsdag om 10:10 vanaf Schiphol naar Houston en vanuit daar vliegen we door naar Las Vegas. Dus we zijn rond 03:30 op woensdagochtend Nederlandse tijd geland op Las Vegas... Ja het is niet naast de deur... :)

Heb je je nog niet ingeschreven op de mailinglijst?! Doe dit dan aan de rechterkant, daar kan je je mailadres achterlaten, dan krijg je elke keer als we een nieuw verhaal plaatsen een mailtje!

Spreek jullie weer als we in Vegas zijn!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!