Reisblog Björn Verhoeff

Dag 12: Goede vlucht en weer thuis!

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis, heerlijk maar ook wel jammer, maar ja aan alles komt een einde, zo ook aan deze fantastische vakantie!!!

We vertrokken met een half uur vertraging op Newark, dit omdat het zicht minimaal was, erg bewolkt en regenachtig, maar de piloot heeft het netjes ingehaald, want we waren 5 minuten te vroeg aan de gate!

Het was een lekkere rustige vlucht en een zachte landing! PERFECT! Nu thuis, koffers uitgepakt, film bekeken en heb onze vriend Arne aan de telefoon gehad, en die had het bericht dat we ook nog concertkaarten hebben voor Rammstein in Arnhem!!!

Betere afsluiter kunnen we ons niet wensen!!!

Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en we zien jullie snel in levende lijve!!!

Groetjes,

BnA

Bert Zittersteijn

Welkom,
Anneke en Bjorn ik ben blij voor jullie, dat het wederom een mooie vakantie is geweest in de States en dan bij thuiskomst ook nog kaarten voor Rammstein. EIND GOED AL GOED. Bedankt voor jullie verhalen en foto`s ik zie jullie nog. THANKS BERT.

Manon (van de Brains...)

He wijffie! Fijn te horen dat je weer thuis bent! heb met veel plezier dagelijks jullie verhaaltjes gelezen en de bijbehorende foto's bekeken. Ben ook echt benieuwd naar de filmpjes die je hebt gemaakt.
We bellen binnenkort om weer eens in levende lijve af te spreken ;) KUS

Jordy, Isa, Chantal en Enrico

Hoi Bjorn en Anneke,

leuk om te lezen dat jullie weer een geweldige tijd hebben gehad in de States. We hebben jullie zeer regelmatig gevolgd en zijn onder de indruk van de vele mooie foto's en vakantieverhalen. Bedankt!
Groetjes van ons.