Reisblog Björn Verhoeff

Dag 6: Regen, regen en nog eens regen!!!

Hallo allemaal,

Vandaag lekker uitgeslapen, nou ja Ann was alweer vroeg wakker, maar ik zelf heb lekker uitgeslapen!!!

Het is echt heel slecht weer vandaag, we zijn daarom maar naar een winkelcentrum geweest, ik heb daar 4 boxers van Tommy Hilfiger gekocht, samen was dat 32 dollar!!! Daar kan je er in NL nog niet eens 1 voor kopen!!! Heerlijk die dollar!!!

Laughing

Ook hebben we nog een pet gekocht van de Miami Dolphins op speciale bestelling van onze oom Bert!!!

Wink

Helaas dus maar 2 foto's vandaag! Morgen beloven ze beter weer, namelijk 26 graden en stralende zon! Onze planning is daarom ook om morgen naar het Empire State Building te gaan, en deze op hoogte te gaan bekijken, ook tegen de avond willen we naar the Rock gaan om ook daar NYC by night vast te leggen!!!

Tot snel maar weer!

Groet,

BnA

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff

Reacties

Reacties

Toos

Goedemorgen het is 8.08 iedereen is naar Irene, en de was draait, dus ik dacht laat ik eens ff kijken naar een nieuw verslag. Het was kort maar even zo'n "rustdag"is niet gek, morgen weer een nieuwe dag. het weer ziet er goed uit dus morgen meer foto's en meer indrukken. Groetjes uit een rustig kanneveld. dikke knuf.

Toos en natuurlijk de mannen.

Arne en Nicole

He BnA,

Het gaat lekker daar he? Mooie foto's hoor, nog weinig verandert daar zie ik. Ff een rustdag tussendoor is niet gek hoor, halverwege de vakantie. Er wordt hier thuis elke dag op jullie blog gekeken, door de hele familie!! Mijn moeder heeft altijd eerder de foto's gezien dan ik!!!! Nachtdienst he? Nou ja, geniet er nog maar ff van, tot snel!

Groet Arne en Nicole

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!