Reisblog Björn Verhoeff

Dag 5: Gebouwen, gebouwen en nog eens gebouwen!!!

Hey allemaal,

Hier zijn we weer... Hartstikke leuk al die reacties!!! Vooral achterlaten, is leuk om te lezen!!!

Vandaag wisselvallig weer, we zijn pas begin van de middag op pad gegaan, omdat we NYC by night wilde gaan vastleggen, helaas werkte het weer niet mee, 's middags bewolkt, maar begin van de avond begon het helaas te regenen, en ons aparatuur is ons te kostbaar om daarmee in de regen te gaan staan.

Maar wat hebben we wel gedaan; we zijn als eerste uitgestapt bij de Flatiron Building, erg apart gebouw, het is haast plat erg indrukwekkend op te zien, knap staaltje bouwwerk, daarna doorgelopen richting het Empire State Building, nog niet naar boven geweest, we wachten liever op wat beter weer!!!

Daarna naar Macy's gelopen, het grootste warenhuis ter wereld, het ene gebouw heeft 9 verdiepingen en tweede gebouw 18 verdiepingen!!! Niet normaal, maar wel leuk om te bezoeken, en btw we hebben niks gekocht!!!

Hierna even naar ons hotel gelopen, waar wij vorig jaar waren, natuurlijk niks veranderd... Tegenover staat Madison Square Garden, de sport- en concerttempel van New York.

Toen maar weer even naar Times Square geweest, helaas een beetje laat voor onze NL vrienden om achter de pc te gaan zitten voor de Earthcam... maar we waren er weer even op... Even lekker gezeten midden op Times Square, ze hebben gewoon één weggedeelte afgesloten en allemaal stoeltjes neergezet, heerlijk genieten van de drukte, we waren er namelijk rond 18:00, midden in de spits dus!!!

Ann toch nog maar even een trui van I love NY gekocht, ze wilde hem zo graag...

Dit was onze dag wel zo'n beetje, wat we morgen gaan doen weten we nog precies, ze voorspellen echt de hele dag regen, maar van het weekend wordt het weer mooi!!!

Tot snel maar weer!!!

Groeten,