Reisblog Björn Verhoeff

Dag 4: Dino's en Times Square

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer, vanuit een regenachtig NY helaas, maar ja vandaag naar het museum geweest.

Wel naar het American National Museum of History, daar zijn vooral dino's en het ontstaan van de aarde uitgebeeld, erg indrukwekkend allemaal, wij zelf vonden de dino's erg mooi en de big bang theorie was ook erg leuk! Zie ons fotoalbum, dan krijg je een beetje een idee van wat we bedoelen...

Wink

Daarna met de subway richting Times Square gegaan, toen we weer boven de grond kwamen, bleek dat het wel erg was gaan regenen, maar ja dat mag de pret niet drukken, we hebben in de Yankees store nog even een petje voor Ingmar (Björn's broer) gekocht... We hopen dat je deze bedoelde??!!!

Daarna hebben we even naar Björn's ouders gezwaaid via Earthcam, erg leuk vonden wij en volgens ons jullie ook??? Daarna naar de M&M's World gelopen, blijft indrukwekkend, 3 etages met spullen van de welbekende snoepjes...

Daarna lekker gegeten bij Planet Hollywood, Ann had een Chicken Ceasar Salad, en Björn had een New York Strip Steak met french fries!!!Als toetje hadden we beide een echte milkshake!TOP!!! Daarna heeft Ann nog even 2 girlies en een hoodie van het welbekende logo: I love NY gekocht.

Op de weg terug naar ons hotel, stonden we ineens naast de RTL correspondent voor Amerika; Eric Mouthaan, hij stond in de Airtrain richting het vliegveld, dus we hebben helaas geen foto van hem kunnen maken... maar hij was het echt!!!

Cool
Laughing

Dit was onze 4de dag in NYC.

Kijk voor foto's wederom op: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff

Plaats ook eens een reactie!!! Vinden wij ook erg leuk om te lezen!!!

Groetjes en tot snel maar weer!!!

BnA

Toos

Goedemorgen 6.57 leuk verslag, ik ga zo ff jullie foto's bekijken, moeten we een aanhanger meenemen?

Doei groetjes uit ede

Toos

Foto's bekeken ziet er indrukwekkend uit, wat zijn we dan klein he, en earthcam was superrrrrr.
Doei de boys zijn al werken ik ga zo.

Tillie

Hoi an en BjÖrn

Wat hebben jullie weer een leuke dag gehad zag
er weer mooi uit vooral dat Museum
heel veel plezier nog en de groeten
ma

el maestro

zo te zien hebben jullie geen klagen
geniet er maar eens lekker van
groet

rob

Henk Malibu)

Hoi luitjes,super die earthcam.jammer van het slechte weer maar ja je moet er zelf wat van maken.
Leuke fotos weer,best leuk om jullie zo te volgen.
Maak er nog iets moois van maar dat zal wel lukken.
Veel plezier en tot snel.
Groetjes Henk

peter scharrenberg

heb jullie verhalen gelezen wat een belevenis zal zeker indrukwekkend zijn geniet er van groetjes van ons

melanie

hey bjorn en anneke,

Zo te zien hebben jullie het super naar je zin daar in de states.
Ik vind het in ieder geval leuk om jullie zo te volgen.
Geniet er nog maar even van

groetjes melanie

Verhoeffjes

Hoi, 14.45 geen berichtje van jullie, kijk ik op dino's en zie ik gebouwen.... leuk toch nog nieuws, vergeten te sturen? of is er iets mis gegaan. Jammer van het weer, maar veel plezier, hier is alles goed. Dikke kussen van ons allen.

Ma

De Sterkjes

Hoi Björn en anneke,

Leuk dat we alles kunnen volgen wat jullie doen,het leukste vond ik(carolien) om jullie te zien via de webcam op TS. Geniet er nog van want voor je het weet ben je weer in Ede. Maak de koffers niet te zwaar met alles wat jullie kopen anders wordt het misschien toch nog een dure grap (overgewicht koffers)

Groetjes Ronald en Carolien