Reisblog Björn Verhoeff

Top afscheid en vlucht

Hallo Allemaal,

Ten eerste willen we iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties op deze blog!

Gisteren zijn we na de repetitie nog gezellig in Ede bij Arne, Nicole, pa en ma geweest was echt super gezellig en voordat we het wisten was het alweer half 10....

Vanmorgen om half 5 opgestaan en om half 6 vertrokken richting Schiphol.

Daar kregen we al gelijk problemen met onze tickets want die waren niet goed en moesten opnieuw boarding tickets aanmaken, geen paniek hoor maar het is toch vervelend.

Nadat we alle controles hadden gehad konden we het vliegtuig in en vertrokken we iets te laat, gelukkig werden we ondanks de vertraging uitgezwaait door Arne en Nicole die op de spottersplek aanwezig waren (we hebben jullie gezien hoor!!) en wij zaten in het tweede Delta toestel...

De vlucht ging goed en we zouden er 7 uur en 41 min. over doen.

Helaas hebben we er langer over gedaan omdat het erg druk was op het vliegveld en zijn in plaats van 18:40 zijn we zijn om 19:04 echt geland.

Allebei kapot en beetje misselijk het vliegtuig uitgegaan.

Ik (Anneke) heb toch veel problemen om eten en te drinken in een vliegtuig en heb dat ook maar overgeslagen.

Het was ook een beetje een rare kip met rare stukjes erin. Maar gelukkig voor Björn was er nog brood en crackers en ijs. Dus uiteindelijk heeft hij nog wat kunnen eten.

We zitten nu in ons hotel en gaan eerst maar even wat eten want we beginnen nu wel honger en dorst te krijgen.

We hebben in iedergeval gratis internet op onze kamer en kunnen we mooi onze blog bijhouden....verder is het ook een nette en grote kamer dus we zijn er erg tevreden mee.

We zetten er gelijk een paar foto's bij dus hebben jullie alvast een kleine indruk van waar we nu zitten. Alleen we zijn er net achter dat deze site niet echt mee werkt wat foto's betreft, dus hou ons online fotoalbum maar in de gaten!!! http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff

Jullie horen snel weer van ons....!!