Reisblog Björn Verhoeff

Koffers inpakken!!!

Hallo allemaal,

Vandaag was onze laatste werkdag voor de vakantie, we hebben de meeste spulletjes al ingepakt. Nu begint het gevoel dan ook wel te komen!!!

Anneke kreeg net telefoon, dat ze morgen niet meer hoefde te werken en ze is geslaagd voor het eerste deel van haar theorieexamen voor de vrachtwagen, dus een TOP dag!!!

Voor diegene die het leuk vindt onze vluchten te volgen, hier de nodige info:

Vluchtnummer heenreis: KL 6063 (31 mei)

vertrektijd: 10:30, aankomst: 12:45 (lokaal)

Vluchtnummer terugreis: NW 0792 (11 juni)

vertrektijd 16:20 (lokaal) aankomst: 6:00 (volgende ochtend).

Morgen nog een showrepetitie en de laatste spullen bij elkaar zoeken, 's avonds naar Arne en Nicole, dus lekker druk, dan lekker slapen en weer vroeg eruit, op naar NYC!!!

Tot snel,

Björn en Anneke

Bert

Anneke van harte van harte met het 1e deel van het examen en nu het andere deel nog even !!!!!!!!1
Have a nice flight to NYC. Ik volg jullie op afstand.
Groetjes Bert.

Toos

Lieve Anneke en Bjorn, jullie hebben nu showrep. ik strijk nog even de laatste spullen weg, voor jullie morgen vertrekken. We brengen jullie weg en dan .......
Ik mis jullie nu al?!

Tillie en Frans

we wensen jullie een hele fijne vakantie en kom

goed en gezond weer thuis vele lieve groetjes van

Frans en Tillie

henk (malibu)

Ok luitjes,nog een paar uurtjes en jullie gaan naar de USA.
Ik wens jullie veel plezier en ik ga jullie volgen.
Een goede vlucht en geniet ervan,
groetjes Henk (malibu)

Lucas en Toos

Zo het is nu 8.50 weer thuis, krijg net je telefoontje dat jullie wachten om in te stappen, wij hopen dat jullie een goede vlucht hebben en tot gauw.

Pa en Ma.

Bert

Anneke en Bjorn, het is nu 9.58 en jullie zijn onderweg naar the Big Apple New York (Nieuw Amsterdam)
Als jullie dit lezen zijn jullie aangekomen in de States en zitten jullie in het Hotel. WELCOME en ........... vermaak je en geniet van het verblijf daar. Groetjes Bert.

Toos

vertrokken 10.43 iets vertraagd, het duurde ff maar gelukkig toch op weg!

Enrico, Chantal, Jordy, Isa

Hey Bjorn en Anneke,

We lazen net dat jullie zijn vertrokken inmiddels. Bij deze willen we jullie alsnog een hele goede vlucht toewensen, maar vooral ook heel veel plezier in NYC.
Geniet er samen van, want voor je het weet..... zit je weer lekker thuis.

Groetjes Enrico, Chantal, Jordy ,Isa.

Ingmar, Lucas en Toos

GELAND tijd in Amerika 13.04. Ned. tijd 19.04 gelukkig fijne tijd gasten.

Bert

Laat jullie ogen en camera het werk doen !!!! Want die zijn gelukkig goed !!!
LET THE SHOW BEGIN .