Reisblog Björn Verhoeff

2 dagen offline...

Hallo allemaal,

Ja we waren 2 dagen offline, niet letterlijk, maar eergisteren hadden we een relaxdagje, want het was slecht weer, we zijn naar Grand Central Station geweest, erg mooi gebouw dat dit jaar 100 jaar bestaat.

Verder hebben we geshopt voor souvenirs en we zijn geslaagd! Volgens de boekjes hebben we bij Shake Shack de beste burgers van de stad gegeten, en de boekjes hadden gelijk. Erg lekker en niet eens duur! Geluk van het slechte weer, want normaal staat er een rij van minimaal 20 minuten... Echt waar!!!

Gisteren hebben we de Brooklyn Bridge gelopen, erg mooi weer gelukkig en mooie foto's geschoten. Lekker gegeten in Brooklyn bij de plaatselijke pizzabakker, en daarna door gereden met de metro richting Queens, Astoria. Daar zit een tattoo artiest die mij afgelopen november heeft getatooërd. Was erg leuk om hem weer te zien, hij wilde graag mijn tattoo bijwerken, maar helaas kon dat niet.

We moesten namelijk terug naar het hotel, want het was musical night! Mijn vader en Ingmar zijn naar Madame Tussaud's geweest, waar ze erg leuke foto's hebben gemaakt! Mijn moeder en ik zijn naar the Phantom of the Opera geweest. Daar mag je natuurlijk geen foto's maken, maar wow wat een show! Het kost wat, maar dan heb je ook wel wat!!! ALs je ooit in NYC bent, bezoek een show!

Vandaag is onze laatste dag in NYC, morgen vertrekken we om 12:20 richting het vliegveld. Vandaag zijn we nog naar Macy's, F.A.O. Schwarz, Central Park en World Trade Center geweest. Eigenlijk NYC in één dag...

Vanavond gaan we de vakantie afsluiten op Times Square, lekker eten bij Planet Hollywood en nog even genieten van NYC! Ik ga het weer missen, maar weet zeker dat ik snel weer terug ben.

Ik ben blij dat ik dit samen met mijn ouders en broertje heb kunnen doen! En zal deze vakantie nooit vergeten!

Het volgende bericht zal vanuit NL zijn... Dus hierbij onze vluchtgegevens voor morgen:

Vertrek vanuit Newark (EWR)

Vluchtnummer: UA 964

Vertrek: 18:10 (13-06-2013 NYC tijd)

Aankomst: 07:45 (14-06-2013 NL tijd)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ons te volgen?!

Groetjes vanuit NYC!!!

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!