Reisblog Björn Verhoeff

Yankee Stadium en Applebee's

Hallo allemaal,

Vandaag zijn mijn broertje en ik naar het Yankee Stadium gegaan en hebben daar een tour gehad. Ivm de voetbalwedstrijd tussen Spanje en Ierland aanstaande dinsdag was het veld niet helemaal meer een honkbalveld, maar het stadion is een imponerend geheel.

Ook kregen we toegang tot het museum, waar vele prijzen en geschiedenis werd tentoongesteld. Verder mochten we ook de kleedkamer in, zeker weten de echte, we mochten er zelfs geen foto's van maken. Ook mocht de gehele tour geen film materiaal gemaakt worden helaas...

Onze ouders zijn in die tijd, een wandeling wezen maken door de wijk van ons hotel. Erg veel gezien en meer te weten gekomen over de wijk Chelsea.

Als afsluiter van vandaag hebben we bij Applebee's gegeten. Mijn moeder en ik aan de Chicken Tenders, broertje aan de burger en mijn vader had een steak. Toetjes waren ook erg lekker, maar voor sommige een beetje veel...

Morgen staat een druk programma, Ingmar en mijn moeder gaan naar de Intrepid, een vliegdekschip wat nu als museum fungeerd en mijn vader en ik gaan een boottocht langs het eiland Manhattan maken.

In de avond gaan we naar het observatiedek van het Empire State Building, dat bevindt zich op de 85ste verdieping.

Foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!