Reisblog Björn Verhoeff

Veilig geland!

Hallo allemaal,

We zijn veilig aangekomen na een bumpy landing in NYC, om 11:44 waren we geland op Newark, netjes op tijd dus. De wachttijd bij de douane viel redelijk mee, waardoor we rond 13:00 in een taxi zaten richting Manhattan. Ook deze rit was vlot, en onze kamer was ook al gereed dus we mochten er meteen in.

Kamer is mooi en erg schoon, beetje klein misschien maar ja het is wel NYC, we hebben er een ontbijt bij, we zijn benieuwd!

Het is erg warm hier, 32 graden overdag, dus klam. We hebben even een stukje door de stad gelopen, bij het Flatiron Building geweest, ligt bij ons om de hoek en nog even met de metro naar Times Square geweest.

Daar hebben we gegeten bij Planet Hollywood, ook hebben we even door de shop geneusd op TS en kwamen we ook nog op een groot scherm!

Nu zijn we allemaal erg moe en uitgeput, we gaan zo even kijken wat morgen de plannen zijn, maar voor maandag staat sowieso het 9/11 Memorial op het programma, iets waar ik persoonlijk erg na uitkijk!

De foto's staan online op: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Groetjes vanuit een warm NY en tot morgen!!!