Reisblog Björn Verhoeff

Het jaar is bijna om!

Hallo,

Hier ben ik weer... Er is veel gebeurt dit jaar... Laten we het daar maar niet meer overhebben!

Als ik geluk heb wordt ons huis snel verkocht en dan kan ik echt alles afsluiten! Dan kunnen we snel gaan leven naar 2013!!! En dat belooft een mooi jaar te worden!

Er staan namelijk al 2 grote evenementen op de agenda en dat zijn;

25-05-2013 reizen we af naar Berlijn om daar een concert bij te wonen van Rammstein, dit ga ik samen met mn broertje en Arne doen.

En dan op 01-06-2013 vlieg ik samen met mn ouders en broertje naar Amerika, om precies te zijn naar New York, waar 2 weken vakantie gaan vieren! Ik wordt denk ik de tour-guide maar dat lukt me wel aangezien ik wat ervaring heb in NYC... ;)

Nu heb ik jullie weer een klein beetje bijgepraat... Kijk bij de links voor de site van ons hotel in NYC en mijn fotoalbum, daar kan je mijn afgelopen vakantie kiekjes nog eens terug kijken!

Wil je mij blijven volgen?! Schrijf je dan in op de mailinglijst (aan de rechterkant) en zo krijg je elke keer een mailtje als ik weer een nieuwe blog heb geplaatst!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!