Reisblog Björn Verhoeff

Vakantie 2013 geboekt!!!

Hallo mensen,

Dat is lang geleden inderdaad, maar ik heb weer nieuws! Mijn vakantie is geboekt voor 2013, en je raad het nooit, maar ik ga weer naar New York!!! Samen met mijn ouders en broer!

Ann gaat niet mee, dit omdat zij in haar opleiding zit en dat zij dus in het hoogseizoen vakantie heeft, dan is zo een reis niet te betalen helaas! Mijn ouders willen heel graag naar NYC en dus kwam Ann met het idee om dan met ons 4en te gaan...

We gaan van 01-06-2013 t/m 15-06-2013 naar NYC, ja inderdaad 2 weken!!! We vliegen vanuit Amsterdam op Newark, en verblijven in het Comfort Inn Chelsea, dit ligt midden in NYC, vlakbij het Flatiron Building. Bij links staat een link naar de site van het hotel...

Dus de voorpret kan weer beginnen! Dit jaar gaan wij niet op vakantie helaas, dus ook geen blog om bij te houden...

Wil je op de hoogte blijven van dit reisblog?! Vul dan rechtsonder je mailadres in, en je krijgt een mailtje als ik weer iets nieuws heb geplaatst!

Groetjes!

Björn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!