Reisblog Björn Verhoeff

Geen internet

Hallo allemaal, Hier een berichtje vanuit het zonnige New York, 32 graden!!!! We hebben geen internet op de kamer dus vandaar dat we het reis log niet kunnen bijhouden helaas!!! Soms hebben we gratis Wifi zoals nu in het Rockefeller Center... Foto's gaat dus helaas niet lukken... Die houden jullie tegoed als we terug zijn in Nederland... We hebben al veel gezien, WTC en Ground Zero, mijn Tattoo word daar erg gewaardeerd!!! Echt gaaf en aan de andere kant heel ontroerend! Echt heel mooi! Ze zijn al aardig op weg met de nieuwe toren! Dit wordt de hoogste toren in de wereld!!! They get us down, but we come back with one feet higher, was de spreuk van een brandweer man die aanwezig was op 9/11... We hebben de BrOoklyn Bridge gelopen!!! Wel heel mooi, maar wat een eind... We hebben nog wel meer gedaan, maar dat is een beetje veel om allemaal op te noemen... Veel gelopen in ieder geval! Zodra ik weer ergens internet heb zal ik nog een verhaaltje proberen te typen... Nu gaan we de Rock op... Groetjes vanuit NYC!!!

Tillie en Frans

An een mooie foto heb je gemaakt,leuk bjorn dat je nog vlug iets heb geschreven.Fijn dat alles goed gaat,nog veel plezier daar en tot kijk.groetjes pa en ma

henk en anneke

Jammer van het internet maar des te leuker is het om straks foto,s te kijken. Goed hoor, dat jullie zo lekker aan de wandel zijn ;-).
jullie hebben nog heeeel veeeeel uurtjes voor de boeg om te genieten. Veel plezier.
Liefs paps en mams

Lucas en Toos

Hallo wat jammer dat jullie ons deze week niet op de hoogte hebben kunnen houden van alles wat jullie meegemaakt. Zo'n groot land en dan geen internet in het hotel maar goed straks thuis kunnen we gaan genieten van jullie verhalen en foto's, het schiet nu echt op koffers zijn bijna ingepakt???? het is hier nu 16.00 maandag de 13de, morgen om deze tijd zijn jullie weer in het land. Als jullie dit nog lezen een goede vlucht, zo niet welkom thuis.