Reisblog Björn Verhoeff

Voor altijd in het hart

Vandaag gingen we nadat we bij McDonald's hadden ontbeten, naar Planet Hollywood.

Daar aangekomen kwamen we wederom uit bij de tattoo shop die we deze week al eerder hadden bezocht. Ann was vandaag aan de beurt en heeft een tattoo boven haar enkel laten zetten. De tekst is Sempre in corde meo en dat betekent voor altijd in het hart... Ook zitten er wat add-ons omheen, erg mooi!!!

Arne en Nicole zijn in de tussentijd naar Paris Paris gelopen, daar foto's gemaakt en de Eifeltoren op geweest met een mooi uitzicht op Vegas.

Daarna zijn we gaan in eten in het Planet Hollywood Hotel. Was erg lekker, maar zoveel!!!

Toen zijn we met de bus naar Fremont Street gereden, dat is Vegas waar het allemaal begon. Men heeft daar nu het grootste LED overkapping gemaakt ter wereld en geeft daar ieder uur een lichtshow weg! Erg gezellig en veel entertainment! Björn is nog op de foto geweest met Gene Simmons (bassgitarist van Kiss)!!!

Nu gauw slapen, het is nu 22:40, want om 4:30 gaan we verzamelen voor de reis naar New York, dit was namelijk onze laatste dag in Las Vegas! We hebben bijna alles gezien en zijn erg tevreden over wat we allemaal gezien hebben!

Morgen vertrekken we om 08:00 richting New York, en dan spreek ik jullie daar weer verder!!!

Frans en Tillie

wij hopen weer op mooie foto' en verslag van bjorn uit New York tot gauw dikke kus van ons twee groetjes

Toos en Lucas

De tattoo ziet er mooi uit Anneke en nu op naar NEW YORK veel plezier daar.

groetjes daar Lucas en Toos

Nicole

Mooie tattoo hoor ann.
Verslavend he tattoos zetten.
Nou bjorn nog 1 hihi

Veel plezier in new york

dikke kus nikki

henk en anneke

We hebben net even gecheckt of jullie al in NY zijn maar nog een kwartiertje vliegen dan moet ie landen.
Wat een griezelig ijsje Nicole en die spare ribs...
Maar vast heel erg lekker!!!
Veel plezier in NY.
Lieve groet voor jullie van paps en mams

henk en anneke

Even niet goed opgelet met tijdsverschil. Jullie moeten nu nog ong. een uurtje vliegen

Lucas en Toos

ook wij hebben jullie gevolgd en gelukkig geland krijg net je smsje nog veel plezier.

Fam Hendriks.

Hoi hoi,

Jullie zitten nu lekker in New York (nou ja..... zitten???!!)
Wij hebben jullie prachtige foto's bewonderd en hopen op nog wat foto's uit New York!!
Jullie hebben het zo op de foto's te zien erg naar jullie zin en dat hoort ook zo.
Nou, geniet nog lekker met elkaar van al het moois wat jullie daar zien en laat ons een beetje mee genieten d.m.v. een paar prachtige foto's.(als het lukt, want ik las dat het een beetje moeilijk ging)
We wachten af!!!

Liefs uit Haaksbergen.

Lucas en Toos

Hallo kids, het is nu wel heel rustig geen verslag geen foto's, elkaar mislopen op hyves. En natuurlijk geen bericht goed bericht maar toch....... We hopen dat jullie veel in het park zitten om ons op de hoogte te houden. Al je tattoo laten zien in NY?? Gaat jullie goed dikke knuf pa en ma

Frans en Tillie

We hopen dat jullie het naar de zin hebben.het is nu zo rustig we missen het reisverslag en de mooie foto's die we elke dag van jullie kregen.misschien lukt het nog een keer,anders wachten wij wel tot dat jullie er weer zijn.groetjes van ons twee uit Bemmel

Lucas en Toos

Wij sluiten ons aan bij het bericht van Frans en Tilly, jammer maar geniet ervan. Veel plezier.

Dikke knuf Lucas en Toos.