Reisblog Björn Verhoeff

Shoppen en Madame Tussaud's

Gisteren zijn we 's ochtends nadat we ontbeten hadden richting de Premium Outlet Shops gereden met de bus.

Dit is een soort Bataviastad, alleen dan met 150 winkels! Arne heeft mooie slippers en een zipvest van de New York Yankees gekocht, we hebben parfum gekocht, Ann en Arne hebben nieuwe schoenen gekocht, Nicole heeft shirts van DKNY en ik heb voor mijn broertje een Lacoste sweatshirt gekocht... Dat is een greep uit de aankopen...

Nadat we al die tassen hadden gedropt in het hotel, hebben we onze eigen Adventuredome op de gevoelige plaat vastgelegd. Dit is een overdekt pretpark in ons hotel! Met achtbaan, space shot en piratenschip etc. Daarna zijn we bij de Garden Grill gaan eten, ik had een NY steak, Ann zat aan de burger, Nicole had een 1/2 kip en Arne zat aan de spare-ribs. Lekker gegeten!

Toen zijn we de Strip maar weer opgegaan. Eerst zijn we bij Treasure Island gaan kijken. Daar hebben ze een piratenshow, met 2 schepen, 1 schip met schaars geklede dames en aan de andere kant met piraten... Die gaan dus vechten met elkaar, erg leuk met special effects en vuurwerk!

Daarna hebben we the Venetian van binnen bekeken. Dit hotel is gebouwd aan de hand van Venetië. Dit houdt in dat je dus binnen loopt, terwijl het buiten lijkt, en dat de gondels dwars door het hotel varen! Niet normaal, maar dat is Vegas op z'n best!!!

Daarna zijn we naar Madame Tussaud geweest. Echt leuk om te doen, met al die bekende mensen op de foto... Zitten leuk foto's tussen, maar zal een kleine selectie online zetten...

Toen was het al donker, en zijn we bij the Mirage de uitbarsting van de vulkaan gaan kijken. Mooi spektakel met vlammen en water. Erg goed gedaan! Daarna hebben we nog een stukje de strip opgelopen en hebben we nog mooie Vegas by night foto's kunnen maken!

Nu zijn we op de laatste dag aangekomen, we moeten nog een aantal hotels aan de binnenkant gaan bekijken, en vanavond gaan Arne en Nicole naar the Phantom... Of we gaan naar Fremont Street, dat is nog niet duidelijk... Maar dat lezen jullie morgen dan wel!

Voor foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Lucas en Toos

Veel gedaan, gaat alles goed? nog geen foto's geplaatst van Madame Tussaud spannend hoor met wie je op de foto staat hahahaha. Als we jullie niet meer hyven???? een hele goeder reis we blijven jullie volgen. Dikke kus

Lucas en Toos

Super foto's

Frans en Tillie

Zo jullie zijn druk geweest , veel leuke dingen gedaan . Wat zijn de foto's weer goed geluk.wij wensen jullie een goede reis we horen wel weer van jullie .groetjes van ons twee

hannie en jan

super veel gedaan zo te lezen en shoppen gezellige mensen de fotos zijn ook gaaf tot horens

henk en anneke

Het zijn weer prachtige foto's geworden jongelui.
Die bij madam Toussaud zijn erg leuk. En de hotels lijken wel steeds imposanter te worden.
Was het leuk bij the Phantom?? Lijkt me geweldig want het zal ook wel een heel mooi theater zijn. We lezen het morgen wel weer.
Wij gaan nu eerst slapen, jullie zijn net wakker!!
Lieve groet pas en mams