Reisblog Björn Verhoeff

Viva Las Vegas

Na een kort nachtje vertrokken we gisteren om 06:10 vanaf de States richting Schiphol.

Precies op tijd, we waren net voor de files uit in Amsterdam, dus dat was mooi.

Nadat we onze koffers hadden afgegeven, zijn we door de douane gegaan, daar even wat gedronken en op ons gemak naar onze gate gelopen.

De vlucht was netjes op tijd, en na een uurtje in de lucht gezeten te hebben landden we op Heathrow, net voor de landing nog een mooi uitzicht op het Emirates stadion en het Wembley.

Eenmaal op de grond kwamen we al gauw twee A380 toestellen tegen, van Qantas en Emirates, wat een vliegtuigen!!!

Toen kon het wachtten beginnen, we moesten de monitoren in de gaten houden voor de gate, dat werd een uur voor vertrek pas bekend, maar we moesten dus 4 uur volmaken in Terminal 5... Na een tijdje te hebben gehangen, mochten we naar C66, dat was natuurlijk de achterste gate... Daar aangekomen hadden we mooi uitzicht en hebben Arne en ikzelf even onze hobby uitgeoefend...

Ook deze vlucht vertrok netjes op tijd richting Vegas. Dit was de langste vlucht die ik ooit heb gemaakt, en hij was lang... Maar goed, na een uurtje of 11 waren dan toch eindelijk in Las Vegas!!!

Daar ging de douane een stuk sneller als in Curacao... Binnen 30 minuten stonden we buiten en moesten we alleen nog even het vervoer naar ons hotel regelen... Dat is gelukt en kijk naar de foto's en je zult zien hoe we in het Circus Circus Hotel zijn gekomen.

We hebben samen 2 kamers op de 6de verdieping en uitzicht op de noord kant van Las Vegas. We hebben nog even wat gegeten bij de McDonald's die IN ons hotel zit en hebben nog even voor ons hotel gestaan met al die lampjes. Toen hebben we maar besloten om ons bedje op te zoeken, het was een lange dag geweest... (30 uurtjes ongeveer...)

Na een goede nachtrust heb ik het WiFi geregeld voor onze kamer, om jullie op de hoogte te kunnen houden... We hebben met ons allen afgesproken om om 10:00 klaar te staan, wat we gaan doen zien we straks wel even. Dat lezen jullie morgen!

Voor de foto's: http://picasaweb.google.nl/bjornverhoeff/

Tot snel, en laat even een berichtje achter!!!

jan en hannie

nauw nauw wat moesten jullie lang vliegen ik hoop dat je een beetje slaap heb kunnen in halen ik hoop dat je een fijne vakantie hebt ik wacht op het volgende verhaal gr uit veenendaal

Henk en Anneke

Geweldig die glunderende gezichten!! Volgens ons is het echte genieten (al duurde de reis wel erg lang).

Carla

Lekker hoor! Geniet er lekker van! Misschien toch nog Armin bewonderen? Doegie!

Tillie en Frans

Ziet er goed uit daar, mooie foto's je kunt zien dat jullie het naar de zin hebben vele groeten en tot de volgende keer .