Reisblog Björn Verhoeff

Nog 1 week...

Het begon allemaal 11 maanden geleden.

Ann en ik gingen bij Arne en Nicole lekker BBQen, toen opeens Arne zei: 'Wij willen volgend jaar naar Amerika op vakantie, vinden jullie het een idee om met ons vieren te gaan??' Mijn antwoord was meteen JA!!! Maar we moesten natuurlijk wel even gaan kijken hoe dat ging met de eurotjes... We waren natuurlijk net geland vanuit Curacao...

Na een maand puzzelen en onze plannen hadden uitgestipeld, zijn we naar het reisbureau gegaan om onze tickets te boeken, hoe eerder hoe beter!!! Ook maar meteen optie's genomen op hotels voor de zekerheid...

Nu 11 maanden later zitten we nog maar 1 week voor vertrek!!! Gisteren heb ik voor onze vluchten van en naar Amerika onze stoelen vast gezet, dan zitten we in ieder geval de 'lange' vluchten bij elkaar...

Ik heb ook meteen even contact gelegd met onze mede resigenoten, en daarmee hebben we afgesproken dat ze maandag om 06:15 bij ons zijn, en dan gaat de reis eindelijk beginnen!!!

Wij hebben er zin in, en ik hoop dat ik over internet kan beschikken (daar ga ik wel van uit) om jullie op de hoogte te houden van onze bezig heden!!!

Groeten en we spreken elkaar snel!!!

AnNnAnB

Reacties

Reacties

Een van de wegbrengers!

Afspraak was toch 7.00 uur?!

Björn

Dan moet je maar even contact opnemen met je kids... het is 06:15 geworden

Een van de wegbrengers!

Was maar een grapje!!

Björn

dan is het goed ;) ik wil gewoon op tijd zijn, ik vond het zo stom als je te laat komt voor je vliegtuig!!! en maandag is een drukke file dag...

Anneke (moeder van Arne)

Heel goed hoor Bjorn. Zorg maar dat je op tijd bent.
Ik sta in ieder geval paraat!!
By the Way.... Zeeland was great!!!!

Lucas en Toos

Hallo kids ook wij hopen jullie te volgen altijd leuk om te zien en lezen wat jullie allemaal mee maken.

Peter en Ans

Een hele fijne tijd samen. Ga op tijd en kijkm op intenet voor de file, vannacht stond er voor utrecht een staande file van meer dan tien kilometer. Goede reis

Lucas en Toos.

Lieve kids,

wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe maak er iets moois van een goede vlucht en we horen snel iets van jullie. Groetjes aan Arne en Nicole.

Dikke kus en knuf

Bert

Een heel fijne vakantie en heel veel plezier gewenst maar daar komen jullie wel uit. Goede vlucht en een geweldig verblijf in de STATES.

Anneke Z.

Voor de thuisblijvers:
We hebben ze veilig en op tijd afgelevers op Schiphol!!
Gert en Trudy/ Anneke Z.

Lucas en Toos

Gelukkig veilig in Las Vegas geland, en gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk we nemen er een borreltje op hahaha, ik ga zo de kliko buiten zetten voor jullie, en jullie maken er iets moois van daar. Wij gaan werken en jullie slapen doeiiiiiii.

Frans en Tillie

Een fijne vakantie geniet er maar van . We horen nog wel van jullie maak er iets moois van maar dat zal wel lukken met jullie vieren gr uit Bemmel

lucas en Toos

Zo kliko staat weer binnen en nu even jullie verhaal en foto's bekeken gaaf hoor, zijn er ook kleine auto's daar? Heel veel plezier en we blijven jullie volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!