Reisblog Björn Verhoeff

Op de helft

Vandaag zijn we alweer 4 weken in Suriname, dat betekend dat ik over 4 weken weer terug vlieg naar Nederland. Kortom ik ben op het middelpunt van mijn verblijf hier beland.

Wat gaat de tijd snel, en dat betekent dat je het naar je zin hebt zeggen ze... nou dat klopt ook hoor! Een geweldige ervaring tot nu toe!

Van het weekend gaan we de stad een beetje beter bekijken en in de avond gaan we naar het casino. Dat is in ieder geval de planning op dit moment...

Kwa werkzaamheden is het niet veel veranderd, onze eerste groep zit in de laatste week van begeleiding en daarvan zijn de cijfers erg mooi. Iets waar ik wel trots op ben. Sinds maandag zit er ook een hele nieuwe groep van 12 agents te bellen en hen zal ik tot het einde van mijn verblijf gaan begeleiden. Deze week is het voor hen nog zoeken en ervaring op doen en dan kan ik vanaf volgende week echt in detail gaan begeleiden en proberen net zo mooie cijfers neer te zetten als met de eerste groep. Helemaal top!

Ze hebben me zelfs gevraagd (al 3 weken geleden inmiddels...) om eventueel een maand langer te blijven, echter heb ik hier nee op gezegd omdat ik ook mijn verplichtingen in Nederland na wil komen en mijn club Excelsior niet in de steek wil laten. Echter als de reis naar Dubai begin oktober erop zit heb ik wel aangegeven, indien nodig, graag nogmaals te vertrekken naar Suriname! De zomer kan ik Excelsior simpelweg niet laten zitten.

Toch weer even een updateje vanuit mijn kant en van het weekend zullen er wel weer wat foto's te zien zijn op mijn Facebook pagina! :)

Toos

Alweer op de helft de tijd vliegt.

Lucas

Hallo Bjorn ja jongen je zit alweer op de helft gaat nu snel hoor geniet er nog goed van.

Groetjes Lucas

Annemieke

Leuk bericht weer
Zegt wel wat als ze vragen of je langer wil blijven
Maar ja(gelukkig) heb je je verplichtingen ?

Geniet nog een paar weken!!

Helga

Ja de tijd vliegt zeker.
Fijn dat je het naar je zin hebt want anders zou het zwaar zijn.
Geniet nog even want voor je het weet zit je weer in ons kikkerlandje.
Liefs helga

Martijne

Wat gaaf dat ze gevraagd hebben of je langer wil blijven, dat is echt een compliment!! Maar idd, het korpsseizoen gaat volop starten, daar heb je ook verplichtingen. Zou leuk zijn als je in het najaar terecht kunt! Succes de laatste 4 weken!