Reisblog Björn Verhoeff

Druk aan het werk

Het is een tijdje geleden dat ik een verslag heb getypt, dat komt omdat er niet veel bijzonders is gebeurd de laatste 1,5 week...

We zijn druk aan het werk, een geweldige groep mensen die leergierig zijn en dankbaar dat we er zijn, dat motiveert mij enorm. Dus op het werk heb ik het enorm naar mijn zin.

Doordat we aan het werk zijn doe je in de avonden niet veel meer dan YouTube of Netflix bekijken, echter afgelopen weekend zijn we op vrijdag met 4 man van de Nederlanders lekker wezen eten bij Bar Zuid, heerlijke sate met knoflook friet en als na gerecht een tiramisu, ik was omgerekend nog geen 12 euro kwijt...

Op zaterdag hebben we met alle Nederlanders en Jimmy onze Surinaamse collega van Traffic bij ons in de tuin de BBQ aangestoken. Heerlijk relaxed met een muziekje erbij en daarna nog een spelletje gespeeld.

Maandag zijn we nogmaals met de groep Nederlanders uit eten geweest, want zij zijn gisteren allemaal vertrokken naar Nederland of gaan vandaag op vakantie. Dus Bart en ik zijn samen overgebleven van de Nederlanders.

Voor ons is de planning dat wij 19 maart weer terug vliegen en tot die tijd staat onze planning lekker gevuld met het begeleiden van nieuwe instroom.

Wat we in de weekenden gaan ondernemen weet ik nog niet. Dat lezen jullie vanzelf! ;)

Reacties

Reacties

Annemieke

Leuk weer te lezen?

Toos

Goedemorgen werkse voor straks en ik zie en spreek je vanavond

Martijne

Werk ze!!

Lucas

Hallo Björn en Bart jullie zijn goed bezig.

hannie

goed bezig mannen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!