Reisblog Björn Verhoeff

Eerste "werk"dag

Goedemorgen,

Gisteren ben ik voor het eerst aan het werk gegaan, kennis gemaakt met het plan programma en agents geholpen met vragen. Het is goede groep mensen en het zijn aardige collega's.

Na 4 uur zijn we weer richting huis gegaan, deze week mogen we nog zelf bepalen wat we doen. Ik ben gaan liggen op bed met de benen omhoog en een beetje bijkomen van alle indrukken.

In de avond waren we uitgenodigd om te gaan eten met het hele senior team, was een gezellige avond.

Nu is het 07:00 en gaan we zo weer even naar het werk toe, tot ca. 12:30. Dan gaat Bart sporten, ik ga lekker naar huis en dan mijn was even doen (op de hand...)

Morgen krijg ik als het goed is mijn eigen appartement, deze ligt aan de achtertuin van dit appartement dus wel gewoon in de buurt van Bart maar wel mijn eigen stekkie. Dat is wel fijn eerlijk gezegd.

Nogmaals dank voor alle lieve reacties, is fijn om te lezen!

Reacties

Reacties

Toos

Goedemorgen ik ben net wezen sporten de beestjes eten gegeven en nu las ik je bericht werkse zo.

Martijne

Op de hand wassen... Das wat minder. Wel lekker dat je rustig aan mag wennen. Werk ze!

Nicole

Wat heerlijk om dit te lezen en dat je je eigen plekje krijgt.
Geniet er lekker van ben jaloers xx

Lucas

Werk ze mannen ben benieuwd hoe het is gegaan.

Marielle

Je was doen met of zonder zeep? ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!