Reisblog Björn Verhoeff

Vluchtgegevens

Hallo allemaal,

Nog 2 dagen werken...

Kortom, het schiet nu echt op! Maandag nog vrij, alles inpakken en laatste dingen checken. Alle benodigheden zijn in huis zoals, visum, vaccinatie's, tickets, verblijfadres, geadviseerde medicatie, toetsenbord stickers, Knorr Wereldgerechten Roti, stroopwafels en heel veel goede zin! :)

We vliegen dinsdag 22-01-19 om 11:20 naar Paramaribo met KLM, we vliegen met een Boeing 747-400 en voor de thuisblijvers en AVgeeks onder ons hieronder mijn vluchtgegevens voor het "volgen" van de vlucht.

Ik heb al contact gehad met collega's die op dit moment al in Suriname verblijven, er is internet, maar het is niet zo snel... Helemaal niet snel zeg maar... Echter heb ik wel goede hoop om een aantal verslagen te kunnen delen, en hopelijk kan ik daar ook een aantal foto's bij plakken.

Iedereen bedankt voor de leuke reactie's, altijd tof om te lezen!

Reacties

Reacties

Martijne

Heel veel succes!!

Grote neef

Heel veel plezier daar en we gaan je volgen

Bart

Heel veel plezier maat. Ik ga je volgen;)

Toos

Hoho nog even iets voor in het vliegtuig ??

Anne

Alvast heel (werk)plezier daar!

Marianne

Succes daar heel ver bij ons vandaan

Enrico

Hoi neefje wat een mooie kans om op deze manier in een totaal andere omgeving en "wereld" je skills in te zetten. Geniet en we zullen je volgen.
Groetjes Jordy, Isa,Chantal en Enrico

Margareth

Fijne vlucht en geniet van Suriname ?

Benito

Björn. Onwijs veel plezier. Geniet van dit mooie adventuur en ik volg je verslagen.

Helga

We blijven je volgen

Marielle

Goede reis en geniet ervan.
Ook de groeten aan Bart.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!