Reisblog Björn Verhoeff

Nog 2 weken voor vertrek

Hallo allemaal,

We zitten vandaag nog 2 weken voor vertrek naar Suriname, de vaccinaties zijn gedaan (moet er nog eentje volgende week...), vandaag gaan we de voorzorg medicatie inslaan en een internationaal rijbewijs halen. Dat laatste is ook handig voor onze plannen eind van het jaar om naar Dubai te gaan.

Vanavond gaan we Skypen met collega's die er al 2 maanden zitten, even kijken of zij nog goede tips voor ons hebben. (vast wel!)

Dan moet ik eigenlijk alleen nog het verblijfadres ontvangen voor mijn visum aanvraag, daarvoor moeten we "even" naar Amsterdam, naar het Surinaamse consulaat en als ik die binnen heb is alles geregeld. Dan kan het avontuur beginnen!

Bart en ik hebben via KLM een stoel gereserveerd, dus we zitten beide vluchten in ieder geval naast elkaar, wel zo gezellig!

Volgens mij is het internet wel oke daar, want we kunnen vanavond ook Skpyen, dus ik hoop dit verslag levend te houden de aankomende 2 maanden. :)

Reacties

Reacties

Peter en Ans

Succes met de verdere voor bereidingen en geniet naast het werken vooral van de vrije tijd die je hebt...

Lucas

wordt nu wel spannend

Toos

Over 2 weken ga je naar Suriname dat is hartstikke gaaf, nog even wat dingen regelen en dan richting Schiphol. We gaan je missen maar och 2 maanden zijn zo voorbij ......

Martijne

Aftellen is nu echt begonnen! Succes met de laatste regeldingen.

Sabine

Komt wel echt dichtbij nu. Veel succes en vooral plezier met alle nog benodigde voorbereidingen!

Gerlinde

Schiet nu op voor je zeg! Heel veel succes

Helga

Aftellen wat word het spannend.
Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren en wat je allemaal gaat mee maken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!