Reisblog Björn Verhoeff

Weer thuis

Hallo allemaal,

Ja het heeft even op zich laten wachten... Maar ik ben veilig aangekomen in Ede.

Ik ben netje opgepikt door de shuttlebus, ik was de eerste en we moesten nog 4 andere stops maken, een hotel was moeilijk te vinden, of in ieder geval de chauffeur reed 2x verkeerd, en een belangrijke brug in Jersey was afgesloten waardoor dit ritje zeker 2 uur duurde... Maar ik had gelukkig tijd genoeg en toen ik aankwam op het vliegveld was net iemand van Jet Airways de incheckbalie aan het gereed maken.

Ik was de enige op dat moment, en ik mocht mijn bagage al wel afgeven, eigenlijk moest ik hiervoor nog 1,5 uur wachten... Dus dat was perfect! Daarna even gegeten bij Wendy's om vervolgens door de security check te gaan.

Aangekomen bij de gate, was ik natuurlijk ruim op tijd. Rustig mensen gekeken en vliegtuigen, want de gate's kijken uit op de banen van Newark. Dus ik heb me wel vermaakt!

Goede vlucht gehad en wederom een prima service van Jet Airways. We landen rond 07:30 op Brussel en dit was 20 minuten voor op schema. Bagage had ik al snel en werd niet gecontroleerd waardoor ik rond 08:00 weer bij mijn ouders was, die stonden me al op te wachten!

Daarna bij Hazeldonk even ontbijtje gepakt en rustig terug gereden naar Ede, waar ik nu bezig ben de vakantiefilm af te maken...

Vakantie was weer een mooie ervaring, waar ik eerst toen ik echt door de douane liep op Brussel wel mijn twijfels had of ik het alleen wel echt zo leuk zou vinden, is dit toch een hele mooie ervaring geweest en zou ik het zo nogmaals doen. Ik heb me prima vermaakt en leuke mensen ontmoet!

Iedereen bedankt voor het volgen en tot een volgende reis... :)

Reacties

Reacties

Bert Zittersteijn

Hallo Bjorn,

Ik heb genoten van al je nieuwtjes en begeleidende foto`s en verhalen. Het was WEER een hele leuke en indrukwekkende reis en vooral het feit dat JIJ het ervaren hebt als "anders" geeft al blijk van een andere beleving dan. Bedankt nogmaals : Bert(je).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!